צביעת דירה

קניית בית מקבלן

רכישת דירה או בית היא החלטה משמעותית ביותר בחייו של אדם. היא החלטה שאמורה להתבצע לאחר לקיחת כל השיקולים הנוגעים בדבר ולהיעשות באופן מסודר, ורציונאלי. הדבר לרוב כרוך בשיקולים הקשורים לסכום המשכנתא שתצטרכו לקחת, סכום הכסף שתוכלו לעמוד בו חודש בחודשו, האם לקנות דירה מוכנה או האם לקנות דירה חדשה שעדיין לא נבנתה, סביבת המגורים, חינוך, שירותים קהילתיים. ועוד. מה שבטוח הוא שקניית דירה היא הוצאה כלכלית גדולה שתלווה את הקונה לאורך שנים ארוכות

אז מה זה אומר לקנות את הדירה ישירות מהקבלן?

לקניית דירה ישירות מהקבלן יש יתרונות רבים. דירה יד שניה היא דירה שהחללים בה כבר עוצבו על ידי מישהו אחר, בעוד שבקניית דירה חדשה מקבלן אנחנו רוכשים דירה שבעצם עדיין לא נבנתה. היופי בכך הוא שאז יש לנו את החופש להחליט ולעצב את חללי המטבח, והאמבטיה, הדלתות בדירה ועוד גימורים נוספים על פי דעתנו ורצוננו. הדבר אומנם ידרוש ריצות והתעסקות מול הספקים השונים אבל אם כבר מבצעים השקעה כזו גדולה אז למה לא לדאוג לכך שדברים באמת יהיו על פי טעמנו. יחד עם זאת, ישנם פרויקטים מקבלן בהם הסטנדרט של בניית החללים, החומרים והגימורים הוא כל כך גבוה שלא תראו צורך להוסיף עוד כסף משלכם כדי להגיע לתוצאה שמרשימה בעינכם.

קנית בית מקבלן

ומה לגבי המחיר?

קניית בית מקבלן משתלמת גם מבחינת המחיר. דווקא בגלל שדירות יד שניה הן דירות שהושקע בהן זמן, מאמץ וחומרי בניה שמישהו בחר על מנת שיראו טוב, המחיר שלהן הוא גבוה בהרבה. כשקונים דירה מקבלן, המחיר הוא נמוך ממחירי השוק בעיקר כי הדירות עדין אינן גמורות. בפרויקט. גלי כרמל ובפרויקט דירות למכירה במעלות למשל הקבלן מציע סטנדרט בניה גבוה במחירים נמוכים מהשוק. דירות מרווחות ומוארות במחיר שלא תמצאו בדירות יד שניה.

ומה לגבי זמן קבלת המפתח?

בשנים עברו אכן לקח שנים מחתימת החוזה עם הקבלן ועד לקבלת הדירה. היום המטרה היא לקצר את הזמנים כמה שניתן והממוצע עומד היום על 27 חודשים. זהו לא זמן מאוד ארוך לקבל דירה חדשה, מעוצבת ובנויה כפי שתמיד חלמתם.

מה כדאי לבדוק?

כשקונים דירה מקבלן רצוי לבדוק ולברר על הפרויקט עצמו, המלצות על היזם, חוסנו הפיננסי, הניסיון והמוניטין שלו בשוק הנדל"ן. לרוב, בפועל היזם הוא לא זה שבונה את הבניין אלא הקבלן בונה אותו. גם במקרה זה רצוי לבדוק על המוניטין של הקבלן, אולי לבקר בפרויקטים אחרים שניבנו על ידו. האם הבניה בסטנדרטים גבוהים? מה ההתחייבות שלו מבחינת לוח זמנים והאם זה מתאים לכם? כדאי גם לבדוק עם עצמכם איזו דירה תרצו לקנות. אם אתם זוג צעיר שעוד מתכנן את הרחבת המשפחה אולי כדאי לחשוב קדימה ולהשקיע בדירה גדולה יותר ממה שאתם זקוקים לו עכשיו. זה יחסוך לכם בעתיד בהוצאות על הרחבה ואו מעבר לדירה חדשה מפאת חוסר מקום.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן