חדיף פלטינום

קבוצת 'משה חדיף' גאה להציג – 'חדיף PLATINUM' – חטיבת שירות הלקוחות החדשה שלנו ששמה את הלקוח במרכז!

בשנים האחרונות אנחנו עדים לגידול בהיקפי המכירות של הקבוצה, להתרחבות במספר הפרויקטים שהקבוצה מובילה ולמשאבים רבים יותר שאנחנו מקדישים ללקוחות.

מתוך רצון מתמיד להשתפר ולעשות עבורכם יותר, הקבוצה הקימה את 'חדיף PLATINUM' – חטיבת שירות לקוחות המצוידת במיטב הטכנולוגיה, עם אמנת שירות מקיפה שתעניק ללקוחות החברה סל פתרונות כולל לכל צורך שעולה בתהליך רכישת הדירות והאיכלוס.

כקבוצה שחרטה על דגלה לראות את פעילותה עם הפנים ללקוח, לרשות לקוחות החברה עומד אתר אינטרנט דרכו ניתן לפנות בצורה דיגיטלית ומסודרת לנציגי השירות והתמיכה שלנו ולקבל מענה הולם, מקצועי ומהיר.

שירות

שרות ומענה אנושי בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00

עמידה בלו"ז

קביעת לוחות זמנים לטיפול תוך התחשבות מירבית בנוחיות הדייר

אחריות

לביצוע תיקונים בשנת הבדק ולאחריה. בהתאם לחוק המכר

הדייר במרכז

קב׳ משה חדיף מעמידה לרשות לקחותיה צוות מיומן ומקצועי אשר יעמוד לרשותכם בכל פניה.
חדיף PLATINUM רואה בדייר כערך עליון ותעשה כל שביכולתה לתת את המענה הטוב ביותר לדייר.

לקוחות ממליצים

טופס פניות דיירים

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.

ניתן לקרוא כאן עוד אודות חוק המכר (*יש להתעדכן בשינויים בחוק המכר על פי החקיקה הישראלית)

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן