רכישת דירה

כך תזהו קבלן בנייה שכדאי לרכוש ממנו דירה חדשה

מחפשים דירה חדשה? הנה הדגשים שיעזרו לכם לבחור קבלן בנייה

רכישת דירה חדשה מקבלן מהווה ציון דרך מאוד משמעותי מאוד בחיים שלא כולם מצליחים להגיע אליו. אם הגעתם למצב שמאפשר לכם זאת, ראו את עצמכם ברי מזל, אך יחד עם זאת, חשוב מאוד כי תיבחרו היטב את הקבלן ממנו תרכשו את דירתכם החדשה, על מנת למנוע מצב של עוגמת נפש עצומה והפסדים כספיים רבים. כיצד תדעו לזהות קבלן בנייה שכדאי להתקשר עימו? להלן הדגשים החשובים.

 

קיומו של רישיון קבלן

בבואכם להתקשר עם קבלן כלשהו, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, כזה שניתן לסמוך על איכות הבנייה שלו. לשם כך עליכם לבדוק האם הוא אכן מופיע ברשם הקבלנים ויתרה מזאת, שהוא מחזיק ברישיון קבלן בעל סיווג מתאים שמאפשר לו לעסוק בתחום הבנייה. העדיפות היא להתקשר עם אדם אשר הינו בעלים של חברה קבלנית מוכרת וידועה. חברה שכזאת תשלב בכל פרויקט שלה גם ממונה בטיחות ומנהל עבודה שנמצאים כל העת בשטח ודואגים לכך שכל הפועלים אכן יעבדו לפי ההנחיות. זוהי הדרך שלכם לוודא כי תקבלו את הטוב ביותר. 

ניסיון רב שנים בבניית פרויקטי מגורים מובילים

כמובן שישנן חברות קבלניות מתפתחות שבעתיד הולכות להיות הדבר החם הבא בתחום הבנייה בישראל, אבל אתם לא צריכים להיות אלו שעל גבם יבנה הניסיון הזה. אתם צריכים להיות בטוחים כי הקבלן שתבחרו אכן יודע לבצע את עבודתו ומספיק מנוסה בה, דבר שיתבטא באינספור פרויקטים שכבר ביצע בעברו. תוכלו לקבל את כל הפרטים הללו ברחבי הרשת ובמיוחד באתר של הקבלן עצמו, שם תוכלו להבין כמה שנים הקבלן פעיל (ישנן חברות ותיקות שפועלות כבר עשרות שנים בתחום זה), לצפות בתמונות של פרויקטים קודמים שביצע ואף לבקש מהקבלן כתובות ומספרי טלפון של לקוחות קודמים שרכשו דרכו דירה חדשה.

קבלן בעל מוניטין לא יהסס לתת לכם את כל הפרטים, כך שתוכלו להגיע לסיור בפרויקטים שאוכלסו בהצלחה ואף לדבר עם דיירים ולשאול לגבי איכות הדירות שקיבלו, ההתנהלות מול הקבלן, האם היו ליקויים בגמר הבנייה והעמידה בלוחות הזמנים.

קבלן בנייה שמציע ערבויות ביטחון

מצאתם קבלן בנייה שמופיע ברשם הקבלנים? כזה שפעיל בתחום כבר שנים רבות ושכל ההמלצות לגביו חיוביות? זה עדיין לא מספיק ויש עוד דבר אחד חשוב מאוד שעליכם לוודא את קיומו – ערבויות ביטחון לכסף שלכם. לא חסרים מקרים בהם קבלן אמין ומצליח נקלע לקשיים כלכליים ופרויקט שיצא לאור בתרועה גדולה, גרם לצרות צרורות לרוכשי הדירות בו. על מנת להיות רגועים מהבחינה הזאת, עליכם לוודא כי מדובר בקבלן שיש לו ערבות בנקאית,

מה שיבטיח את ההשקעה שלכם, על כל צרה שלא תבוא.

עוד ערובת ביטחון שכל קבלן מקצועי מקפיד עליה הוא פוליסת ביטוח מקיפה ככל שניתן, אשר כוללת בין היתר ביטוח קבלנים, ביטוח צד ג' וביטוח אחריות מקצועית. וודאו את 2 ההיבטים הללו ותוכלו להיות הרבה יותר רגועים לגבי הכסף שלכם.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן