אמנת השירות

לפני יותר משלושה עשורים, בשנת 1982, הוקמה קבוצת 'משה חדיף'. מראשית ימיה, עת הוקמה על ידי מר משה חדיף, כאשר בנתה את שמה ופועלה בעמל רב, החליט מר חדיף לתת את הדגש הרב ביותר על ערך השירות ללקוח והענקת תמורה מלאה לכספו, מתוך הבנה ברורה שקהל הלקוחות הוא הנכס החשוב ביותר שלה והפרסום הטוב ביותר הוא "מפה לאוזן". קבוצת 'משה חדיף' היא חברה שנבנתה על ידי בני משפחת חדיף ועובדי החברה המסורים, וככזאת, היא חברה של אנשים הבונה עבור אנשים.
במרוצת השנים נבנו על ידי החברה עשרות אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום, כשברבים מן הפרויקטים החברה פוגשת לקוחות חוזרים, שרכשו דירות בפרויקט לפני 10, 15 ואף 25 שנים וזו התמורה הנעימה ביותר למאמצנו והשקעתנו הרבה בחברה ובטיפוח איכות המוצר והשירות.
במסגרת המאמצים הכבירים להמשיך ולעשות למען קהל הלקוחות שלנו, אנחנו גאים להשיק את אמנת השירות של מחלקת שירות הלקוחות חדיף PLATINUM בקבוצת 'משה חדיף'.

חזון החברה

קבוצת 'משה חדיף' תמשיך לשאוף ולעשות כדי לעמוד בחזית ענף הבנייה בישראל. מתוך אמונה והכרה בבניין הארץ כערך עליון, החברה שואפת לסייע ביישוב הארץ ולהיות שותפה בבניית עתידה בתחום הבנייה למגורים ומסחר. הקבוצה תעשה ככל שעל ידה על מנת להמשיך לחדש וליצור ערך אמיתי בקרב קהל לקוחותיה, תוך שמירה בלתי מתפשרת על סטנדרטים גבוהים בכל הנוגע לאיכות הבנייה, שימוש בטכנולוגיות בנייה חדשות ומתקדמות, הקפדה על חומרי גלם איכותיים והצבת רף עליון בכל הנוגע לעיצוב ושימושיות. החברה עושה מאמץ עליון להתקדם לעבר בנייה המתחשבת בסביבה ושמירה עליה, וכפועל יוצא הקפדה על בטיחות מירבית ותכנון סביבתי ירוק ופתוח למען דיירי הפרויקטים והזולת.

ערכים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.

במסגרת אמנת השירות אנו מתחייבים לעשות ולפעול למען קיום הערכים הבאים:

אמינות. אמינות כערך מחייבת את עובדי החברה ונציגיה לעשות למען יצירת אמון בקשר עם קהל לקוחותיה, תוך הקפדה על הצגת אמת, אמת בפרסומים השונים ומתן מענה אמין לפניות השונות של קהל הלקוחות. בעולם דינמי ומשתנה במהירות, הקבוצה רואה באמינות ערך שמחזק את ביטחון קהל הלקוחות ומעניק לו ערך מוסף אל מול השחקנים הנוספים בענף הבנייה.

איכות. איכות היא ערך רחב שכולל את אמונתנו בהענקת תמורה מלאה לקהל הלקוחות שלנו, שמשלם ממיטב כספו עבור המוצר היקר ביותר שירכוש בחייו. הקבוצה מתחייבת לעשות שימוש בבנייה בחומרי גלם איכותיים, ללא עיגולי פינות וללא קיצורי דרך. איכות זו היא גם הדרך לחוזק הבנייה ולשביעות הרצון של הלקוחות בחייהם בדירות עצמן. במסגרת זו הקבוצה מתחייבת לעשות את המיטב על מנת לשכור את אנשי המקצוע הטובים בתחומם, בין אם אלה אדריכלים, מהנדסים, יועצים שונים ועובדים.

תקשורת. התקשורת עם קהל הלקוחות היא אבן יסוד בעבודת הקבוצה ושמירה על האמון הנרכש בין הקבוצה לקהל הלקוחות שלה. במסגרת זו אנו מתחייבים להוציא לקהל הלקוחות עדכונים מסודרים ושוטפים בכל הנוגע להתקדמות הליכי הבנייה השונים והעמידה בלוחות הזמנים שנקבעו. כמו כן, אנו מתחייבים לפתיחת ערוצי תקשורת ישירים בין קהל הלקוחות לנציגי הפרויקטים, שיעמדו לרשותם ולשירותם.

זמן. זמן הוא המשאב היקר ביותר שעומד לרשותנו והוא חלק בלתי נפרד מהצלחת הקבוצה. במסגרת זו, אנו מתחייבים למתן מענה ראשוני לכל פנייה של לקוח תוך פרק זמן של 12 שעות ומתן מענה המשך מהיר לשביעות רצון הלקוחות. במסגרת זו, הקבוצה מתחייבת לעשות ככל יכולתה על מנת לעמוד בלוחות הזמנים הנקבעים לכל פרויקט ופרויקט תוך שאיפה להקדים זמני מסירה ואיכלוס.

שירות. כחלק מחזון הקבוצה, אנו מאמינים בחוויית שירות בלתי מתפשרת הכוללת ליווי אישי ומענה מיידי לכל לקוח, מרגע רכישת הדירה ועד לתקופת הבדק ובמהלכה. במסגרת זו, הקבוצה הטמיעה בכל מחלוקתיה מערכת טכנולוגית חדשה, המבצעת תיעוד ומעקב לכל פנייה, יתרון המעניק לנו יכולת בקרת איכות ושיפור מתמיד במענה ללקוחותינו. לקוחות הקבוצה ירגישו שיש להם "אבא ואמא".

במסגרת אמנת השירות, קבוצת 'משה חדיף' מבטיחה לרכז את המשאבים שברשותה במטרה להשביע את רצונן הלקוחות. ואנו נעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.

בזאת אנו מתחייבים:

מר משה חדיף, מנכ"ל ובעלי הקבוצה

מר יוסף חדיף, סמנכ"ל הקבוצה

מר משה מנחם, סמנכ"ל שיווק

מר משה דמרי, מנהל מחלקת שירות דיירים

בקבוצת משה חדיף שמים את הדייר במרכז.

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן