שיפוץ

על מה לשים דגש ב-שיפוץ דירה אחרי רכישה

הרבה מאוד אנשים יעדיפו להשקיע בשיפוץ הדירה, זמן יחסית קצר אחרי הרכישה. כלומר, אפילו עוד לפני האכלוס, הם יבצעו שינויים כאלה או אחרים, לפעמים קטנים ולפעמים הרבה יותר משמעותיים. לפני שתזמינו קבלן שיפוצים או תיקחו בידיים סט כלי עבודה, קבלו דגשים מאוד חשובים: על מה להתמקד בשיפוץ שלאחר הרכישה. 

בדירות ישנות בדקו את האינסטלציה 

מיקוד חשוב מאוד הינו באינסטלציה. בעבר, הצנרת במרבית הבניינים הייתה עשויה בסטנדרט שונה מאוד מזה שמקובל היום. זה אמנם לא משנה שאתם יכולים לבצע לבד בעזרת ארגז כלים מאובזר לבית, אבל בעזרת אינסטלטור כדאי מאוד לבדוק את מצב האינסטלציה והצנרת. במידה והצנרת ישנה, חלודה, עשויה מברזל ולא מפלסטיק, כדאי להקדים ולבצע שיפוץ חכם. בין אם תחליטו לחדש ולהחליף גם את הכיורים הישנים ובין אם לאו, התקינו צנרת פלסטיק חדשה שתוכל ללוות אתכם לאורך שנים, בלי נזילות בכלל. 

שיפוץ המטבח, האם זה חשוב 

אם יש לכם ידי זהב, תוכלו לקחת בעצמכם כלי עבודה ולגשת למטבח, לפירוק השיש והתקנת שיש חדש, פירוק הארונות והרכבת חדשים. אבל זו בהחלט לא בושה לגשת לנגר או לחברת מטבחים ולבקש מהם תוכנית לחידוש המטבח. בדירות מיד שניה, המטבחים הישנים בדרך כלל לא עונים על הצרכים של ימינו. בהנחה שבדירה שקניתם לא הותקן מטבח בשנים האחרונות וגם לא שופץ לפני קבלת המפתח לשביעות רצונכם, זהו מוקד מרכזי לשיפוץ. מטבח מודרני נחשב ללב הפועם של הבית, לא פחות (ואולי אפילו יותר) מאשר הסלון או חדר האמבטיה. 

שיפוץ למגורים לעומת שיפוץ להשקעה 

חשוב לחדד ולומר שיש הבדל גדול בין שיפוץ בדירה שבה אתם עומדים להתגורר לבין שיפוץ של דירה שמיועדת להשקעה (כלומר נכס מניב). דירה שמיועדת לצרכי המגורים שלכם בדרך כלל תשופץ בהשקעה הרבה יותר משמעותית, לאחר בדיקת צרכי המשפחה המלאים. ניתן אף להיעזר באדריכל או מעצבת פנים. לעומת זאת, בשיפוץ של נכס להשקעה אפשר להסתפק בשיפוץ שניתן לקרוא לו קוסמטי. לדוגמא, בעזרת סט כלי עבודה אפשר להחליף ברז מטפטף. קונים מברשת צבע או רולר וצובעים את הקירות והתקרה. במקום לשפץ את כל המטבח, ניתן לחדש אותו באמצעות צביעה הארונות או החלפת הדלתות (חזית הארון). 

בשיפוץ חשבו על הצרכים בשנים הבאות

תמיד טוב שיש בבית סט כלי עבודה איכותי. אבל זה לא תחליף לתכנון שיפוץ בצורה נבונה. תמיד תשימו דגש על מה שיהיה חשוב לכם באופן אישי, לא רק בזמן המיידי אלא גם בעתיד הקצת יותר רחוק. נסו לחשוב מה יהיה לכם חשוב בבית גם בעוד כמה שנים. כאשר מבצעים שיפוץ אחד מקיף בהווה, זה יותר נוח וגם הרבה יותר זול מאשר להזדקק לשיפוצים יזומים קטנים, מדי שנה או שנתיים. 

מאמר זה נכתב עבור קבוצת משה חדיף

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן