עיצוב הבית – הטרנדים החמים

עיצוב הבית – הטרנדים החמים

בעלי הנכס אוהבים מאד לגור בבית שהושקעה מחשבה רבה בנושא עיצוב הבית – הטרנדים החמים קיימים בו והם יוצרים בית יפהפה ומאד מיוחד.

ריהוט ייחודי לבית החדש

בחשיבה על בית פונקציונלי ומעוצב, המגמה היא שלכל ילדי יהיה חדר משלו. זה יהיה עולם הקסום שלו והוא ייהנה בו מכל רגע שבו הוא משחק, צופה בטלוויזיה ומארח חברים.

לבתים רבים מגיעים מדי פעם קרובי משפחה או חברים ונשארים ללון לילה אחד ואף מעבר לכך. אם יקצו להם חדר נפרד הכולל מיטה, לא יהיה חדר לאחד הילדים. מכיוון שנושא הלינה אינו קורה באופן קבוע אלא אחת לתקופה, הפתרון הוא לרכוש ספות אירוח נפתחות למיטה של פולרם. וכך כאשר מגיעים האורחים פותחים עבורם ספה זו לקראת הלילה ובבוקר סוגרים אותה שוב. בדרך זו מבצעים ניצול נכון של הריהוט ושל השטח. לילד יש חדר וגם לאורחים יש ספה מצוינת כדי לישון בלילות הבודדים הללו.

תאורה ברחבי הבית

התאורה מוסיפה יופי רב לכל חלל בבית. הטרנדים החמים כוללים גופי תאורה מרהיבים אשר צמודים לתקרה הקיימים בזכוכית חלבית, עם שלל עיטורים ומסגרות בגווני זהב, עץ ואחרים.

יש גם אופציות רבות של מנורות בעיצובים מיוחדים שיורדות מהתקרה באופן מדורג או בטור אחיד, הן ממוקמות מעל שולחן הסלון, מעל שולחן פינת האוכל או מעל האי ומשטחי העבודה במטבח וכך הם יוצרים תאורה אופטימלית ונעימה מאד בכל המרחב.

עיצוב הבית – הטרנדים החמים

התאמת העיצוב לדירה

הלקוחות או מעצב הפנים מחפשים דרכים שונות כדי ליצור התאמה מיטבית של נראות הדירה למיקום שלה. אם רוכשים לדוגמה דירה בקרבת חוף הים של פרויקטים בנהריה יוצרים עיצוב שמאפשר לבריזה להיכנס הביתה, שלא יהיו חסימות בין המרפסת לסלון וליד החלונות בחדרים. כך כל בני הבית ייהנו גם מהמרפסת וגם מהרוח הנעימה.

המטבח הביתי

במרכז העניינים של הבית מעניקים דגש רב על הפונקציונליות והיופי יחד. לכן בוחרים עיצוב מטבח התואם את טעמם האסתטי של בני הבית, מטבח כפרי, מודרני או קלאסי. רואים הרבה תמונות וסרטונים ומקבלים החלטה אם להזמין גוונים בהירים כמו לבן או שמנת שמרחיבים את המרחב הביתי גוונים מיוחדים כמו ירקרק או תכלת, או גוונים כהים כמו אפור או שחור. אחד הדברים החשובים ביותר הוא בחירה של פרזול יוצא דופן, ידיות של הארונות ושל המגירות שיעניק טאץ' מיוחד למטבח כולו.

גם מיקומו של האי הוא נדבך חשוב שישפיע על העבודה השוטפת במטבח ולכן המגמה היא להציב אותו במרכז המטבח, כך שישמש גם כעמדת עבודה וגם כדלפק.

אקססוריז בבית

חפצי נוי כמו נרות ריחניים, אגרטל בעל מבנה ייחודי, ווילונות תחרה יפהפיים, שטיח טלאים בצבעוניות נדירה יוצאים התאמה מושלמת לריהוט בסלון וכך משלימים יחד להרמוניה עיצובית מושלמת.

מאמר זה נכתב עבור קבוצת משה חדיף

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן