נכסים להשקעה בצפון

נכסים להשקעה בצפון

הצפון- אלטרנטיבה לנכסים להשקעה

אנו נמצאים בתקופה (ארוכה יש לומר), בה הנדל"ן מהווה חלופה נחשקת להשקעות המניבות תשואות נאות. הישראלים באופן כללי מאמינים בנדל"ן ואין כמעט בית אב בישראל שאינו שואף להיות בעל נכס, לכל הפחות נכס למגורים עצמאיים. אם מתאפשר- נכס להשקעה. את הנכסים להשקעה אפשר לחלק לשני סוגים- נכס מסחרי ונכס למגורים. כיום ניתן לומר שרוב נכסי הנדל"ן המסחריים מרוכזים בערים הגדולות, משמע- תל אביב, גוש דן, ירושלים, אשדוד, ראשל"צ, חיפה. נכסי הנדל"ן למגורים מפוזרים בכל הארץ ומושפעים מקרבתם למרכז. ככל שמתמרכזים המחירים מאמירים וכאן נכנס הפרמטר של ההון ההתחלתי שברשותכם.

השקעות נדל"ן- הכנסה פאסיבית וראיית הנולד

על מנת למנף את ההון שלכם ולייצר הכנסה פאסיבית קבועה תצטרכו להתחשב בהון ההתחלתי שלכם. הוא  יהווה את הפרמטר המרכזי ברכישת נדל"ן להשקעה ובכלל. יש להבדיל בין נכס מסחרי לנכס למגורים. נכסים מסחריים כגון חנויות, משרדים ומחסנים יהיו נכס זול יותר ובמיקום בו המסחר גדל ויש דרישה למרכזי מסחר ותעשייה, או עתיד לגדול, עם קצת הבנה וראיית הנולד, התשואה תהיה גבוהה יחסית. נכס למגורים בהכרח יעלה יותר באותו אזור חיוג והסיבות לאטרקטיביות שלו יהיו תלויות בנגישות לנתיבי  תחבורה, מקומות תעסוקה, קהילה, תשתיות ופיתוח. כאמור ככל שתתקרבו למרכז מחירי הנדל"ן יעלו משמעותית, לפיכך אם ברשותכם סכום נמוך יחסית, זה הזמן לשקול השקעה נדלני"ת בפריפריה, צפון או דרום. בחרו מקומות בהם מחירי הנדל"ן עדיין נמוכים יחסית ובמקביל נמצאים בתנופת בנייה ופיתוח, דבר שיביא בעתיד גם לעליית שווי הנכס שבידכם, מעבר להכנסה החודשית שהנכס יפיק מהשכירות. דוגמאות לכך ניתן למצוא בפרויקטים חדשים במעלות, הממוקמת במחוז צפון ומושכת אליה הרבה משפחות צעירות.

נכסים להשקעה בצפון

איך לפרסם דירה להשקעה

אם כבר קפצתם למים ורכשתם נכס להשקעה, כעת עליכם לידע את העולם על קיומו ולמצוא את השוכר האולטימטיבי. שזה אומר- שוכר לטווח ארוך, ששומר על הנכס כאילו היה שלו. אז רגע לפני שאתם מפרסמים יש כמה דברים שכדאי לעשות.

  • צילום פוטוגני של הנכס בבעלותכם- אם הוא מרוהט, סדרו יפה, הוסיפו קצת צבע וקשטו בעציץ. צלמו תמונות ברורות ומוארות והדגישו את הצדדים הטובים של הדירה.
  • כמה מילים על הנכס- אל תחסכו במילים ובתיאור מפורט של הדירה. הדגישו את החוזקות והיתרונות שלה בשוק מול המתחרים. תנו את הערך המוסף- קומה גבוהה, קרבה למקומות אסטרטגיים, בריכות ביתיות, נוף לים, מרפסת שמש, חדשה או משופצת וכו'.
  • שלח לחמיך על פני המים- מעבר לפרסום הדירה בערוצים המקובלים הרגילים כגון יד 2 ועיתונות מקומית, בדקו את קיומן של קבוצות ייעודיות ברשתות חברתיות ממוקדות קהל יעד. לדוגמא- אם למשל בבעלותכם דירה בטירת כרמל, יש באפשרותכם לבדוק האם קיימת קבוצה של מחפשי דירות או יד 2 המשויכת לאזור ספציפי זה, פרסמו שם את הנכס שלכם ומקדו את קהל היעד. יש כמובן את הערוץ החופשי שאיננו דורש משאבים מיוחדים- הפיצו את הבשורה שבעל פה לכל מי שרק מוכן לשמוע והשתמשו ברשתות חברתיות.

מאמר זה נכתב עבור קבוצת משה חדיף

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן