ניקיון לדירה

עוברים דירה? כך תבצעו ניקיון לדירה חדשה

אם שאלתם את עצמכם איך לנקות דירה חדשה ומדוע בכלל כדאי, יש לכך לא מעט הסברים וסיבות. בסופו של דבר, למה בכלל ניקיון לדירה חדשה אם היא חדשה, אולי אפילו חדשה מקבלן, מה שנקרא, "עם הניילון". ובכן, יש סיבות לכך שחברות ניקיון מספקות שירות של ניקוי דירות חדשות מקבלן. בואו נבין מדוע. 

עברתם להתגורר בדירה חדשה, אתם מתכננים להרגיש שם בית לכל דבר, אפילו כבר הייתם במסע רכישת רהיטים והם מוכנים לאיסוף מהחנות. אמה-מה, רגע לפני שמכניסים את הרהיטים לדירה החדשה שלכם, יהיה חשוב להסתייע בשירותי חברות ניקיון מקצועיות. המספקות ניקיון דירות בכל גודל, בין אם זה אחרי מעבר או שיפוץ שהוא דבר אחד, ברור למה צריך שירותי ניקיון אחרי שיפוצים. אבל מדוע בכלל להסתייע בחברות ניקיון עבור ניקוי דירות חדשות? 

ניקוי דירות חדשות מקבלן – האם יש צורך בכלל? 

אם רכשתם לאחרונה דירה חדשה ואתם כבר ממש מוכנים לפסוע פנימה ולהתגורר בה, אנחנו ממליצים על שירותי ניקוי. דירות חדשות מקבלן מגיעות לא פעם עם שאריות שיפוצים. תקשיבו לנו טוב, גם אם נראה לכם שהדירה נעימה ולא צריך ניקוי, רוב הסיכויים שאתם טועים. אנשי ניקיון מקצועיים יידעו טוב-טוב היכן לחפש שאריות שיפוצים. רוצים דוגמה? 

קחו לדוגמה את חור הניקוז של מי המקלחת. כן, זה שאתם דורכים עליו בזמן שאתם מתקלחים. חברת ניקיון מקצועית תמיד תדע להרים את המכסה שיושב על חור הניקוז הזה ולחפש שם שאריות בטון. שימו לב, אם לא מנקים שאריות ופסולת של שיפוצים, בהמשך אתם עלולים לסבול מהוצאות כספיות על אינסטלטור. 

מה יקרה אם לא ננקה שאריות ופסולת שיפוצים? 

עם הזמן, אם לא תנקו את שאריות הבטון ופסולת השיפוצים, אתם תתמודדו עם סתימות במערכת הביוב שלכם, מה שעולה לא מעט לתקן. וכשמדברים על ניקוי שאריות שיפוצים ובניית דירה חדשה, מדברים גם על מכונת ניקיון ופוליש וקס. 

במקרים לא מעטים, דירה לפני אכלוס תצריך ממכם שימוש במכונות אלו. מכונות פוליש יכולות לסייע לכם להסיר כתמי בטון מהקנטים, מפרקטים, מרצפות, קרמיקות ועוד. כמובן, יהיה חשוב להשתמש במכונת הפוליש הנכונה. חובה לזכור – מכונות פוליש גם יכולות לגרום לנזקים אם לא משתמשים בהן נכון. 

מה חשוב לדעת לגבי ניקוי פוליש בדירה חדשה? 

במקביל לבחירה במכונת הפוליש הנכונה, חברת הניקיון גם תצטרך להבחין ולהבדיל בין סוגי המרצפות השונות. שימו לב, גרניט ופורצלן בדרך כלל לא ניתנים לניקוי בעזרת מכונת פוליש. בבואכם לאתר את חברת הניקיון שלכם, יהיה צורך לוודא את הפרטים האלו. 

כמובן, במקביל יהיה חשוב לבצע השוואת מחירים בין חברות ניקיון. תבצעו השוואת הצעת מחיר בין חברות ניקוי, סגרו לעצמכם את הדיל הכי אטרקטיבי ותהנו מבית מצוחצח. בהצלחה, תהנו לכם מצחצוח למופת! 

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן