הסכם עבודה עם קבלן שיפוצים

הסכם עבודה עם קבלן שיפוצים

ברוכים הבאים לעולם השיפוצים. מדובר על פרוייקט מרגש ביותר. אתם לוקחים נכס במצב נתון ולאחר תהליך עבודה הוא הופך למשהו אחר וזה בגלל החזון שלכם. אך, אתם צריכים שותף לדרך הזו. קבלן שיפוצים. הוא זה שיבצע את העבודה ויהפוך את החזון למציאות. לרוב כאשר תחפשו בתים למכירה או דירות למכירה בטירת כרמל,  תמצאו מודעות של קבלני שיפוצים והחיפוש אחר הקבלן המתאים הוא יחסית  קל. המאתגר הוא הסכם עבודה עם קבלן שיפוצים שלא תמיד יודעים אם נכון לעורכו או מה לכתוב בו.

בשביל מה צריך הסכם עבודה?

כשאתם מחליטים לעבוד עם קבלן שיפוצים כזה או אחר, לרוב, ההחלטה התקבלה לאחר דין ודברים עם הקבלן. שיח על התנאים, על אופן העבודה או על המחיר. השיחות והפגישות הרבות עמו, סביר שגרמו לכך שהחלטתם לסמוך עליו ולהתחיל לעבוד עמו. אבל בלעדיי הסכם עבודה עם קבלן שיפוצים חתום וכתוב, ישנו פתח, בסבירות גבוהה, לקשיים בהמשך. אי הבנות ואי הסכמות יכולות לקרות לאורך הדרך כשהשיפוצים כבר מתקיימים, ולא יהיה פתרון אחד היות שכל אחד מן הצדדים יזכור את ההסכם שבעל פי בהתאם לזכרונו ולנטייתו.

ההסכם מהווה את הגורם המכריע בעת קשיים עתידיים. הוא יהיה זה אשר אליו יפנו כאשר תהיה מחלוקת. ככל שההסכם ייכתב ברצינות ובמחשבה על הרצונות, הצרכים, הציפיות, התנאים והתרחישים השונים כך יהיו פחות ופחות אי הסכמות כשתתקדמו. מעבר לכך, שההסכם יאפשר לכם לוודא שאכן תקבלו את השירות אותו ביקשתם.

הסכם עבודה עם קבלן שיפוצים

כל הסכם מתחיל בנתונים היבשים של פרטי כל הצדדים, סוג הפרוייקט, תאריך ההתחלה והסיום, מחירים ועוד. זהו חלק שצריך להיות מדוייק לכל מקרה ותהיה תביעה ויהיה צריך לזהות ולוודא שמדובר בהסכם בין הצדדים המדוברים.

מעבר לכך, וודאו את נושא התשלום. אתם מעוניינים שהקבלן יבצע את עבודתו מתוך ציפייה לקבל תגמול על כך בסיום ולא לתת את כל הסכום כבר בהתחלה. תוכלו לחלק את התשלום לפי נקודות התקדמות של הפרוייקט.

נקודה נוספת, בתכנון מוקדם תוכלו להעריך את סכום עלות הפרוייקט, אך במציאות יש שינויים ויש עלויות שלא תמיד מצפים, חשוב שתהיה לקבלן גמישות בשימוש בתקציב ובמקביל שלא תהיה חריגה משמעותית. זה נפוץ בפרוייקט שיפוצים ועליכם להחליט מהי מידת החריגה שאתם יכולים לעמוד בה ולאפשר אותה לקבלן.

תוכלו להוסיף סעיף הקשור לתנאים ולתוצאות של אי עמידה בזמנים שנקבעו לפרוייקט. חשוב שיהיה תאריך סיום ושלא תשארו במצב זה לאורך זמן. אול יהיה על הקבלן לשלם על כל יום חריגה אולי יהיה קיזוז בשכר אותו הוא אמור לקבל.

סמכו על אמינות ומהימנות הקבלן ונסיונו אך אל תוותרו על הסכם עבודה עם קבלן שיפוצים. לא תרצו להתחרט על כך לאורך ובסיום הפרוייקט.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן