הכנסה פאסיבית בכל העולם בעקבות משבר הקורונה

הכנסה פאסיבית בכל העולם בעקבות משבר הקורונה

משבר הקורונה גרם לשינויים רבים בתפיסת העולם של אזרחים רבים. אנשים גיבשו חשיבה שהם צריכים לדאוג לעתידם הפיננסי באופן שוטף. הכנסה פאסיבית בכל גדלה עקב משבר הקורונה וגרמה לנושא להיות פופולרי. רבים שינו תפיסות, החליפו מקצוע ועוד.

אופציות להשקעות

הישראלים משקיעים בנכסים הן בארץ ובן בעולם. בשנה האחרונה חל שינוי מהותי בישראל כאשר מס הרכישה ירד משמונה אחוז לחמישה אחוז. עקב כך סך ההוצאות אשר נלוות לקניית הדירה הופחת משמעותית.

נתון זה דרבן ישראלים רבים לרכוש דירה להשקעה בעיר טירת כרמל. העיר בתנופת אדירה ובמיוחד בחלקה המערבי. ההיצע הרחב של דירות למכירה בטירת הכרמל מאפשר בחירה מתוך מגוון דירות בגדלים שונים כמו שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, קיימים פרויקטים חדשים של דירות מתוכננות ויפהפיות עם נוף לים התיכון.

רכישת דירה למטרת השכרה

מי שמעוניין לרכוש דירה בוחן בשלב ראשון את סביבת המגורים כדי לוודא שיש בה דרישה לדירות שכורות. כאשר העיר ממוקמת ליד אזורי תעסוקה אשר יש בהם משרדים ומפעלים רבים, מרב הסיכויים שאפשר יהיה להשכיר את הדירה בעיר טירת כרמל לטווח הארוך.

אחת הדרכים המוצלחות היא קניית הדירה כאשר חלק מהתשלום הכללי שולם מתוך ההון העצמי. החלק השני משולם באמצעות משכנתא בתנאים פיננסיים טובים. לבעל הנכס תהיה הכנסה פאסיבית מדי חודש ובאמצעותה הוא ישלם את החזרי המשכנתא או את מקצתם.

בדרך זו הוא נהנה מהכנסה פאסיבית עבור דירה שהוא משכיר וגם נהנה מהעובדה שעם הזמן ערכם של הנכסים יעלה ובמיוחד כאשר מדובר באופציית דירות למכירה בטירת הכרמל.

מי שמעוניין לגור באחד המקומות היפים בצפון, בוחן את סביבת המגורים החדשה בלו מונפורט במעלות. לאור ההתפתחות המואצת בסביבה מתוכננת זו, קיים סיכוי גדול שאפשר יהיה להשכיר את הנכס לאורך זמן.

בחירת נכס להשקעה

אופציה נוספת היא לרכוש דירה במבנה ישן יחסית אשר קיבל אישור לביצוע פרויקט של תמ"א 38. ואושר על ידי הרשות המקומית וכל הגורמים הרלוונטיים הנוספים, הכולל חיזוק מבנים עיבוי היסודות והוספות קומות מגורים נוספות. בדרך זו רוכשים נכס במחיר נמוך, משביחים אותו ונהנים תוך תקופה קצרה מהעלאת שווי הנכס.

רכישת נכסים מעבר לים

בשנים האחרונות ישראלים רבים רכשו דירות, משרדים, בתי מלון, בתי אבות, מרכזי מסחר ועוד. במדינות העולם, משבר הקורונה חיזק את החשיבה שהם זקוקים להכנסה פאסיבית. בכדי להגדיל את ההכנסה החודשית שלהם וגם כדי לצבור הון ונכסים.

יוקר המחיה בישראל מחייב משפחות רבות להוסיף הכנסות חודשיות קבועות ולכן מעדיפות להוציא כספים שאינם מעלים ריבית בבנק. לרכוש נכס וליהנות מכל העולמות.

החשיבה היא שבשנים הראשונות ישכירו את הנכס ולאחר תקופה שבה ערכו יעלה. ימכרו אותו וייהנו מרווח הון נאה.

מאמר זה נכתב עבור קבוצת משה חדיף

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן