הובלה לדירה חדשה

הובלה לדירה חדשה, מה צריך לבדוק?

רכשתם דירה חדשה ומיוחלת, לה שאפתם שנים רבות. כעת, הגיע הזמן לאתר שירותי הובלה לדירה חדשה, עדיף הובלה עם ביטוח. בואו נעמוד על ההבדלים בין חברות ההובלות השונות, על סוגי שירותי הובלה ומה שבין לבין. קבלו את המדריך המלא לאיתור מובילים מומלצים ב-2020 עבור הובלת דירה חדשה. 

מעוניינים בשירות של הובלת תכולה שלמה של דירה, אבל לא מוכנים להתפשר על המובילים שלכם? צודקים, שירותי הובלות מאופיינים בפרקטיות וביעילות, אבל גם באלמנטים פחות לבביים כמו נזקים לרהיטים וציוד. בכדי להימנע מנזקים כאלו, תמיד יהיה חשוב לבחור בחברת ההובלה המקצועית ביותר שתוכלו לאתר. במקביל, יהיה עדיף לברר באם חברת ההובלה מציעה לכם ביטוח הובלות, או לא. הנה כל המידע שצריך לדעת בנושאי הובלות לדירות חדשות. 

עוברים לדירה חדשה מקבלן? הנה כמה עצות מפי מובילים מקצועיים 

עומדים לעבור דירה? אנחנו רוצים לדבר אתכם על איתור חברת הובלה, השוואת מחירים בין חברות הובלות ומה שבין אלו לאלו. כולנו חושבים תמיד מהכיס, אלו הם טבע הדברים. אבל כשמדברים על איתור מובילים במחיר טוב, לא מדברים רק על הכסף. 

חשוב תמיד להזכיר את נושא הציוד והריהוט, שכן אלו בדרך כלל יקרים סנטימנטלית וכספית לבעליהם. ציוד וריהוט עשוי להישבר ולהינזק, להישרט ואף להיעלם בזמן הובלת דירה חדשה. אבל אל-חשש, מובילים מקצועיים יידעו כיצד להימנע מתקריות כאלו. 

כיצד מובילים מקצועיים יימנעו מגרימת נזקים לציוד וריהוט? 

בכדי להבין כיצד מובילים יימנעו מלגרום נזקים לציוד, קודם כל חשוב להזכיר שירות שנקרא אריזה לפני הובלה. חברת הובלה מקצועית תגיע אליכם קודם כל בכדי לעטוף ולמגן, לארוז ולהכין באופן כללי את הציוד שלכם לקראת הובלה. 

באופן הזה, יהיה ניתן למזער את הסיכויים לנזקים הפוטנציאליים שאף אחד לא רוצה על ראשו. לא חברת ההובלה ולא אתם. מעבר למה שציינו עד כה, גם חשוב לזכור לבחור בחברת הובלה עם ביטוח. אם חלילה ייגרם נזק לציוד שלכם, אתם תהיו מבוטחים על ידי פוליסת הביטוח שתחתמו עליה אל מול חברת ההובלות שלכם. ועוד חשוב לזכור, תמיד יהיה כדאי לבצע השוואת מחירים בין חברות הובלה באינטרנט. 

השוואת מחירים להובלת דירות חדשות 

לאחר שתבצעו השוואת מחירים למובילים בגוגל, אתם תוכלו להיות בטוחים כי בחרתם הכי נכון. ודבר אחרון שאנחנו רוצים להתעכב עליו כאן – עניין של הסמכות. תקשיבו לנו, תבדקו ב-7 עיניים את הסמכות חברת ההובלה. 

אם אתם צריכים שירותי הובלת מנוף לדירה חדשה מקבלן, תבדקו שחברת ההובלה אכן מוסמכת לעבוד בגובה. בסופו של דבר, אתם תהיו חתומים על חוזה עבודה אל מול חברת ההובלה, כך שיש לכם גם אחריות חוקית בנושא. בהצלחה, אל תתפשרו על איכות שירותי ההובלה לדירה החדשה שלכם!

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן