בדיקת בדק בית לדירה חדשה

בדק בית בדירה חדשה מקבלן

אם ישנו מקרה שניתן להגדיר אותו כמקרה הקלאסי לביצוע בדיקת בדק בית הוא המקרה של קניית דירה מקבלן על הנייר. בדק בית בדירה חדשה מקבלן היא בדיקה שלא רק מאפשרת לכם לעמוד על איכות העבודה שבוצעה ועל ליקויי בנייה שאולי קיימים במבנה, אלא גם תנאי הכרחי שאתם צריכים לעמוד בו על מנת להיות זכאים לאחריות הקבלן על העבודה. מהי בדיקת בדק בית? מדוע חשוב לבצע אותה לאחר קבלת בית חדש מקבלן? מי מבצע את הבדיקה? כל התשובות לכל השאלות, בשורות הבאות.

מהי בדיקת בדק בית?

לא משנה כמה הקבלן שלכם נחמד, אדיב ומקצועי, ליקויי בנייה הם פגמים שיכולים להתקיים בכל פרויקט, גם בפרויקט בו מעורבים אנשי המקצוע הטובים ביותר וגם בפרויקט בו הקבלן באמת מחויב לסטנדרטים הגבוהים ביותר. בדיקת בדק בית היא בדיקה המיועדת לאתר את כל ליקויי הבנייה במבנה לאחר מסירתו ללקוח. במסגרת הבדיקה, שמבוצעת על ידי מהנדס מוסמך, נבחנים כל המכלולים, המשטחים והאלמנטים השונים בבית במטרה לאתר ליקויים בטיחותיים, תפקודיים, אסתטיים ובטיחותיים במידה וקיימים כאלה.

מהי החשיבות של ביצוע בדיקת בדק בית?

ביצוע בדיקת בדק בית בדירה חדשה מקבלן היא סופר חשובה מכיוון שהיא מאפשרת לכם להשיג שתי מטרות חשובות. א' היא מאפשרת לכם לעמוד בתנאים שבהם עליכם לעמוד על מנת ליהנות מאחריות על העבודה מצד הקבלן וב' היא מעמידה לרשותכם דו"ח ליקויים שמוכר כראיה משפטית בבית המשפט במקרה שתאלצו לקחת את העניין לבית המשפט. בדיקת בדק הבית למעשה "מצלמת" את מצב הליקויים בבית בנקודת זמן מסוימת כך שלא ניתן יהיה לטעון לאחר מכן שאתם עשיתם את הליקויים לאחר שנכנסתם לדירה. מאחר ומדובר בבדיקה מאוד שכיחה ומקובלת, ומכיוון שהבדיקה מבוצעת על ידי גורמים מקצועיים בעלי הסמכה הנדסית, גם הקבלנים נוטים מאוד לכבד אותה ולבצע את כל התיקונים הנדרשים על פי הצורך.

מי מבצע את בדיקת בדק הבית?

בבחירת בדק בית  המלצות זה הפרמטר החשוב ביותר שיש לבדוק, חשוב לבחור בחברה מקצועית ואמינה עם המלצות, בדק ביתהוא שירות המוצע על ידי חברות המספקות שירותי הנדסה בענף הבנייה ומומלצת לבחור בחברת בדק בית עם המלצות וכן על ידי מהנדסים עצמאיים. ככלל, אתם יכולים להזמין כל איש מקצוע בעל הסמכה הנדסית לביצוע הבדיקה, אבל תמיד כדאי להזמין את השירות מגורמים מקצועיים המתמחים בתחום הספציפי של בדק בית ובמיוחד בתחום של בדק בית בדירה חדשה מקבלן. ככל שלאיש המקצוע יש יותר ניסיון בתחום ספציפי זה, כך הוא ידע טוב יותר היכן לחפש את הליקויים, היכן לבדוק יותר לעומק וכיצד לבצע את הבדיקה בצורה המקיפה ביותר כך שתעניק לכם, הלקוחות, את הערך הגבוה ביותר. המלצות וחוות דעת מקצועיות יכולות לסייע לכם בבחירת הגורם המקצועי הספציפי, אבל הקפדה על התמחות בתחום של בדיקת בדק בית הוא תנאי מפתח ראשון בו כדאי לעמוד.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן