דירה על הנייר

כניסה לבית חדש

דרך ארוכה עוברת משפחה עד שנכנסת אל תוך בית חדש. הדרך מתחילה בתכנון מפורט של המשפחה עם הקבלן הבונה את הדירה. ישיבות רבות עם שרטוטים של הדירה, ותכנונים רבים עם הקבלן. וכמובן, יש את שלב הבנייה, שאורך בממוצע כשנה שנתיים. ולבסוף, מגיע היום הגדול שבו מגיעה המשאית של הובלה לבית חדש.

למה כדאי לרכוש בית חדש ב"פריסייל"?

אחת מההזדמנויות של הזוגות הצעירים להגיע לדירה משלהם במחיר זול יותר,, היא רכישת דירה ב"פריסייל". הכוונה היא, במכירה הראשונית והמוקדמת של הדירות בפרויקט או במילים אחרות דירה על הנייר. כדי שיהיה ליזמים סכום כסף מסויים שיעזור להם בתהליך הבנייה, מוכרים הקבלנים את הדירות במכירה המקדימה במחיר משתלם במיוחד. בשלב זה, הדירות יהיו על הנייר. אולם אחרי שתתחיל הבנייה בפועל, מחיר הדירות יעלה. וכך, יהיה קשה יותר לזוגות צעירים לקנות דירה בפרויקטים אלו.

דירה חדשה מפרויקטים של התחדשות עירונית.

הרבה משפחות מאושרות זכו להיכנס לדירה חדשה בזכות פרויקטים של התחדשות עירונית. הסוג הנפוץ ביותר של פרויקט להתחדשות עירונית, הוא פינוי בינוי. בכל שנה, מוגשות תכניות חדשות לקבלת אישור. בדרך זו, נהרסו מתחמים רבים של מבנים ישנים ואזורי תעשייה, והוקמו מגדלי מגורים גבוהים רבים. עשרות אלפי יחידות דיור, נבנו בדרך זו בכל הארץ. סוג נוסף של התחדשות עירונית שבמסגרתה נבנו אלפי בתים רבים ברחבי הארץ, הוא תמ"א 38. לאלפי בניינים ברחבי הארץ, נוספו קומות עם דירות חדשות.

את הדירה החדשה אתה מתכנן!

היתרון שיש ברכישת דירה חדשה מקבלן על פני דירה ישנה, הוא שאת הדירה החדשה אתה מתכנן בעצמך. אתה קובע את המיקום של הסלון והמטבח. אתה בוחר את המרצפות ואת הפנלים. אתה בוחר את העיצוב של חדרי האמבטיה והשירותים. והכי חשוב- אתם בוחרים מהם הגוונים שישלטו בבית. כך, שאפשר להפוך את הבית הפרטי שלכם לארמון. וכל התהליך העיצוב והתכנון, נעשה עם מעצבות פנים מקצועיות.

איך נראה בית חדש טיפוסי?

לסגנון הבנייה החדיש והמודרני, יש כמה קווים מאפיינים עיקריים. בבתים עם גינה, תהיה יציאה אליה מהסלון מדלתות זכוכית רחבות. כאשר הדירה היא לא בקומה ראשונה, תהיה מרפסת הצמודה לסלון. גם הדלתות למרפסת יהיו מזכוכית. הריצוף יהיה פרקט, או גרניט פורצלן. משפחות בעלות אמצעים, יכולות לרצף בשיש. בכניסה לבית יש חלל משפחתי גדול. משפחות רבות אוהבות "מטבח אמריקאי", המחובר עם הסלון. ישנה חניה פרטית, ואם אתם רוצים בכלל להתפנק אז אתם עושים חניה מקורה עם מחסום חניה חשמלי וכו. (קראו כאן על עוד פתרונות חניה)

בהצלחה ביום ההובלה.

אין התרגשות גדולה יותר מאשר משאית המגיעה כדי להוביל את תכולת הבית החדש. אם אין לכם זמן לארוז את תכולת הבית הישן שלכם, תוכלו בתוספת תשלום להזמין שירותי אריזה מקצועיים ביותר. מומלץ לכם להזמין שירות הובלה הכולל ביטוח שנותן כיסוי מלא לכל תכולת הבית החדש. אם אתם עוברים לגור בקומה גבוהה, מומלץ לכם להזמין שירות הובלה עם מנוף.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן