Sprinklers

למה חשוב לוודא שמותקנים ספרינקלרים בבנייני מגורים חדשים?

בשנים האחרונות ניתן לראות די בקלות כי הרוב המכריע של הבנייה היא של בנייה רוויה. מירב השכונות החדשות מוקמות עם בניינים שיכולים להיות נמוכי קומה או גבוהים ביותר, ובניינים של עשרים קומות ויותר מכך הופכים להיות דבר די ברור מאליו בשכונה חדשה באיזור מרכז הארץ במיוחד. בניינים אלו מצוידים כבר בכל מה שהקדמה מציעה בבניין חדש לנוחיות הרבה של הדיירים שיעברו לגור שם, ודבר זה כולל לא רק אזור לובי עם כורסא, כי אם גם התקנה של מערכות בטיחות וביטחון שגורמים לבניין להיות מקום שבו אנשים יכולים לגור ולהתארח בבטחה.

מכבים את השריפה

למרות כל הדחיפות והרצון להגיע במהרה, לפעמים זה יכול לקחת זמן רב עד אשר כבאית של כיבוי אש מגיעה, וכל דקה שבה אש מתחילה לפרוץ יכולה להיות קריטית לבניין ולשאר הדיירים שנמצאים באותו בניין מגורים. כאשר קיימים ספרינקלרים בחלל הבניין ופורצת דליקה, הם מתחילים לפעול בצורה אוטומטית ברגע בו החום עולה בסביבה וכך המים שמתפזרים להם באותו החלל מסייעים לפעולה הממוכנת של הורדת הלהבות, לכל הפחות עד אשר לוחמי האש מגיעים אל האזור ומבצעים את מה שהם יודעים לעשות במיומנות גבוהה ועם כל הציוד הנדרש. ספרינקלרים בהחלט עשויים להציל חיים בשעת שריפה.

מורידים את אפשרות הנזק

הפעולה של כיבוי של האש על ידי ספרינקלרים שומרת לא רק על חיי האדם שיכולים להיות כרגע בכל אחת מן הקומות של בניין מגורים חדש, כי אם גם על הרכוש הרב ויקר הערך שנמצא שם, ובכך מסייעת להפחית את הנזק לרכוש, כמה שרק ניתן, על ידי ספרינקלר המופעל בדיוק בשעה הנדרשת לכך. באופן הזה, במקום שיהיה צורך להתמודד עם דליקה שהתחילה ועבר להשתולל בקומה שלמה, הפעלה של ספרינקלרים מביאה להפחתה של האש ועצירת ההתקדמות שלה אל עבר הדירה או הקומה הבאה.

לא מתפשרים לגבי ההתקנה של ספרינקלרים בבניין

גם לאחר שיודעים כי חשוב שיהיו מותקנות מערכות לגילוי ולכיבוי של אש בסביבה של בניין מגורים חדש, זה עדיין מאוד חשוב להביא אך ורק אנשים מוסמכים שלהם יש את הידע והניסיון לגבי הבחירה הנכונה של פיזור ההתקנה בכל חלל וחלל שבתוך הבניין, כולל הדירות עצמן והאזורים המשותפים לכולם. מעבר לכך, חיבור של המערכת של הספרינקלרים אל מערכת כיבוי האש הקיימת יוצרת התראה אוטומטית שנשלחת אל תחנת כיבוי האש ומזעיקה אותם לשם שליחת העזרה המקצועית החשובה.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן