תחזוקת דירה

תחזוקת דירה בתקופת החורף

בעונת החורף חשוב מאד שלכל בני הבית יהיה חם ונעים וזאת כדי למנוע מחלות והידבקויות. לכן דואגים מראש להתקין את הציוד המתאים ולבצע עבודות תחזוקת דירה הנדרשות לקראת הימים הסוערים ובמהלך העונה הגשומה.

היערכות תחזוקת דירה לקראת החורף

לקראת החורף חשוב לוודא שהמזגנים בדירה הם תקינים, נקיים ויש בהם די גז, כך שאפשר יהיה להפעיל אותם בכל עת וליהנות מטמפרטורה חמימה ונעימה בסלון ובחדרים.

יש דירות שמותקן בהם קמין לחימום הדירה. לקראת החורף יש לבדוק אותו ולוודא שהוא פועל כהלכה ולהכין מלאי של עצים חתוכים עבור החימום בימים הקרים.

בבתים רבים בוחרים בעלי הנכס להתקין חימום תת רצפתי לאחר קבלת הנכס מהקבלן. אנשי המקצוע מתקינים חימום זה ורק לאחר מכן מרצפים או מתקינים לוחות פרקט מעץ מלא. בימים הקרים מפעילים חימום זה ונהנים מרצפה מחוממת ונעימה ביותר, להליכה עליה.

טיפול במבנה לקראת החורף

כאשר רוכשים דירה מקבלן שנבנתה בסטנדרטים גבוהים, היא בדרך כלל אטומה ואין בה רטיבות. אף על פי כן לקראת החורף מומלץ לבדוק אם קיימים סדקים בקירות החיצוניים, דבר בפוגם ביכולת הבידוד של הקירות. כדאי לבצע תחזוקת דירה ולאטום בקירות הפנימיים סדקים שטוחים וגם עמוקים באמצעות חומר איטום בטיב מעולה, אשר לא יאפשר חדירה של מי גשם לקירות החיצוניים, דבר שמשפיע על הקירות הפנימיים ויוצר בהם סדקים.

כמו כן יש לוודא שאין רטיבות על אחד הקירות. הדבר יכול לקרות עקב העובדה שהגג אינו אטום כהלכה ולכן מים מחלחלים פנימה מהגג לקומות העליונות, יוצרים רטיבות ובמקרים חריגים גם עובש ופטריות. זהו מצב חמור ולכן יש לוודא שוועד הבית מזמין גורם מקצועי לביצוע איטום מאסיבי של הגג ללא דיחוי כולל פתיחת המרזבים ובדיקת תקינותם, כדי שלא יהיו השלכות בדירות לכך שהמים יוצאים מהמרזבים עקב פגמים בצנרת.

טיפול בצנרת הביוב לקראת החורף

אם קיים חשש לפיצוץ בצינור הביוב או להיווצרות של סתימה, חשוב לקרוא לאנשי מקצוע המתמחים בתחום זה, כדי שיבצעו ללא דיחוי שאיבות ביוב. כל בעיה בביוב יוצרת חוסר נוחות בשגרה היום יומית של בני הבית והדיירים בבניין כולו ולריחות לא נעימים. הטיפול המיומן שלהם באמצעות ביובית או אביזרים נלווים אחרים, יפתרו את הליקוי באופן מהיר.

בדיקה של מערכת החשמל הביתית

בימי החורף יש לא אחת הפסקות חשמל, מקצתן עקב תקלה במערכת החשמל הביתית וחלקן עקב תקלות אזוריות של חברת החשמל. לקראת החורף כדאי לוודא שלוח החשמל תקין והכל פועל בו כשורה.

כמו כן מכיוון שלאורך הקיץ לא מפעילים בדרך כלל את הדוד החשמלי, כדאי לוודא לקראת החורף שהוא פועל ומחמם את המים ובמידת הצורך להחליף גוף חימום, את הדוד או את קולטי השמש שממוקמים על הגג.

מאמר זה נכתב עבור קבוצת משה חדיף

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן