ערך המבנה

מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשמור על ערך המבנה שלנו?

מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשמור על ערך המבנה שלנו? 

כשאנחנו קונים דירה או בית אנחנו מעניקים הרבה מאוד מחשבה על הנראות, העיצוב ועד כמה נרגיש בנוח בתוך הדירה, אבל חשוב לא פחות לדאוג למצב הפיזי של המבנה, הקירות והיציבות. 

רכישת דירה מקבלן איכותי

כאשר בוחנים כמה פרויקטים כדי לרכוש דירה, ההעדפה היא לרכוש דירה אצל קבלן מוכר ובעל רזומה מקצועי עשיר. לאורך שנות הפעילות הרבות שלו הוא והצוותים המקצועיים שלו צברו ניסיון רב ולכן הם יודעים באופן מקצועי כיצד לנהל את הפרויקט על כל רבדיו. יש להם דפוסי התנהלות ועבודה קבועים אשר מבוססים על המיומנויות שלהם ולכן אפשר לסמוך עליהם שהבנייה תהיה בסטנדרטים גבוהים.

בדיקה מקיפה של התוכניות 

חברות יזמיות וותיקות מעסיקות קבלני משנה מעולים אשר מבצעים עבודה בטיב מעולה תוך שימוש בחומרי בנייה שקיבלו אישור ממכון התקנים. צוותי הפיקוח והבקרה של החברה מוודאים לאורכו של כל המיזם שכל הפעולות מתבצעות על פי השלבים ועל פי הכמויות והפרטים הספציפיים אשר רשומים בכתב הכמויות. 

במקרה של תקלה או ליקוי, צוותי הניהול והפיקוח עוצרים את העבודה כדי שהעובדים יבצעו את התיקונים הנדרשים. לאור התנהלות זו בסוף הפרויקט ברוב המקרים אין כשלים, או ליקויים מהותיים בדירות.

במהלך שנות האחריות הקבלן מבצע את התיקונים הנדרשים, על פי סיווג הסעיפים השונים כפי שרשום בחוזה שנחתם בין הקבלן ללקוח. 

איך נמנע נזקי מבנה?

הדרך הטובה ביותר לשמירה על ערך המבנה היא לדאוג לתחזוקה שוטפת של הדירה והבניין כולו. ישנן פעולות שהדיירים יכולים לבצע לבד וישנן כאלו שמצריכות עזרה מקצועית. בכל הקשור למערכות החשמל והאינסטלציה מומלץ להיעזר במומחים, אנשי מקצוע שיוכלו להעריך את מצב הצינורות, לוחות החשמל, מצב הדודים ובמקרה הצורך לטפל בתקלות, להחליף ולתקן. 

כאשר לאורך כל השנים שבהם המבנה קיים, מבצעים את התחזוקה הנדרשת, הן תחזוקה מונעת והן תחזוקה בעת תקלה שומרים על ערך המבנה. בדרך זו הדירות אינן מאבדות מערכן אלא להפך, אם יש עליית ערך בסביבת המגורים הספציפית גם השווי של הדירות עולה.

חברות אחזקה ותפעול

במקרים של בניינים משותפים שבהם המבנה ותחזוקתו חשובים אך הטיפול אמור להתחלק בין כל דיירי הבניין, כדאי לשקול לשכור את שירותי החברות המתמחות באחזקת מבנים בכל הארץ. חברות אלה מציעות חבילת שירותים הכוללת טיפול בניקיון הבניין, שירותי גננות וטיפול בתחזוקה השוטפת של הבניין מהחלפת נורות שרופות, טיפול במעלית תקועה ועד לתיקונים משמעותיים יותר. 

חברות אלו עובדות עם אנשי מקצוע מנוסים ביותר, כל האחריות לטיפול התקלה הוא עליהן והן דואגות לנראות ולתחזוקה ואחזקה כולל פיקוח ואישורים אם נדרשים. בניינים חדשים ידרשו מעט טיפול, אך מבנים ישנים בהם יש צורך בשיפוצים ובתיקונים רבים, הם משימה מורכבת יותר.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן