רכישת נכס לצרכים עסקיים

רכישת נכס לצרכים עסקיים

אנשי עסקים רבים בוחרים לרכוש נכס לצרכים עסקיים כמו משרד או חנות. יש לכך שתי מטרות, האחת היא לפעול מתוך משרד או חנות השייכים לבעל הנכס, או לחלופין לצרכי השקעה בנדל"ן.

רכישת נכס באמצעות מימון

קו החשיבה של אנשי העסקים הוא לרכוש נכס נדל"ני כיוון שברוב המקרים השווי הכספי של הנכסים בישראל עולה עם השנים. בדרך זו איש עסקים זה שומר על ההון שלו ואף מגדיל את ערכו.

בעלי ממון מתלבטים לאן לנתב את כספיהם לאור העובדה שהריבית במשק היא כמעט אפסית. לאור זאת אחד מקווי החשיבה הנכונים בתקופה זו, היא לרכוש נכסים מסחריים. מי שמשרדו פועל כעת בתוך משרד ששכר מגורם כלשהו, מעדיף עם הזמן לרכוש משרד בגודל הנחוץ לו אשר ממוקם בסביבה עסקית מתפתחת, שמתאימה לתחום שבו הוא עוסק.

בנושא מימון נדל"ן האופציה המועדפת בדרך כלל היא להעביר ליזם סכום מסוים מתוך ערכו של הנכס ולהשלים את העלות באמצעות משכנתא לרכישת נכסים, שגם היא מוצעת בתנאים טובים. רצוי להתייעץ עם יועץ משכנתאות כדי לבצע את העסקה הטובה ביותר, מבין האופציות שיקבל הרוכש.

בדרך זו איש העסקים יפסיק לשלם שכירות, במקום זאת הוא ישלם משכנתא ולאחר כמה שנים הנכס כולו יהיה שלו. במקביל לכך הנכס מעלה את ערכו כך שמדור בהזדמנות מצוינת.

רוכשים נכס נדל"ן מסחרי להשקעה

אופציה נוספת היא לרכוש נכס מסחרי כמו חנות או משרד ולהשכיר אותו לגורמים רלוונטיים, בדרך זו זוכה המשקיע להכנסה פאסיבית מדי חודש. כשמדובר בנכסים מסחריים דמי השכירות שגובים הבעלים הם גבוהים יותר מדירות למגורים ולכן גם ההכנסה הפאסיבית של בעל הנכס היא בסכומים משמעותיים יותר.

אם המשקיע לקח הלוואת גישור פיננסית עבור חלק מעלות רכישת הנכס, דמי השכירות שהוא מקבל בכל חודש מכסים לו חלק מהמשכנתא או את כולה וכך הוא יוצר דרך מתוחכמת לייצר הכנסה שמכסה לו את התשלומים החודשיים ובמקביל לכך ערכו של הנכס עולה בהתמדה.

רכישה של נכס להשקעה

לאחר קבלת ההחלטה של איש העסקים לפעול באחת מהדרכים הללו הוא מחפש פרויקטים לשיווק אשר מתאימים לו לאופציה של רכישת משרדים, כדי שיפעל מהם או לחלופין רכישת נכס מסחרי לצורך השקעה.

הוא בוחן את האפשרויות השונות בערים כמו טירת כרמל או צפת אשר מתפתחות מאד בשנים האחרונות. בכל אחד מהמיזמים הוא נחשף למשרדים ולחנויות בגדלים שונים ובמיקומים אטרקטיביים. לאחר שהוא בוחן כל פרויקט לגופו, הוא רוכש את הנכס שמתאים לו הן מבחינת מיקום והן מבחינת העלויות וגובה החזר המשכנתא בכל חודש.

אנשי עסקים שמבצעים צעד מסוג זה חשים שהם עשו את העסקה המושלמת בזמן הנכון לפני שמחירי הנדל"ן יאמירו, לאור העובדה שקצב התחלות הבנייה (נכון לשנת 2021) הוא איטי.

מאמר זה נכתב עבור קבוצת משה חדיף

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן