קניית דירה על הנייר – מה זה כולל?

קניית דירה על הנייר – מה זה כולל?

קניית דירה על הנייר כוללת יתרונות רבים ולכן התושבים מעדיפים לחפש את דירת החלומות שלהם במיזמים של קבלנים שונים ובוחרים את הדירה שהיא הנכונה ביותר עבורם, בהתאם למיקום הגיאוגרפי ולנראות הדירה.

תכנון אדריכלי של בניין מגורים

בכל מבנה מגורים שאמור לקום או שנמצא כבר בתהליכי בניה, בוצע תכנון ראשוני של האדריכל. על פי הניצול המיטבי של השטח והוחלט כמה דירות יהיו בבניין המגורים ובאילו גדלים. החשיבה היא רחבה, יש מבנים שיש בהם דירות בנות ארבעה וחמישה חדרים בלבד ובמבנים אחרים שיש בהם מגוון גדול מאד של דירות כמו דירות שלושה חדרים, חמישה חדרים, דופלקסים, מיני פנטהאוזים, פנטהאוזים וכו'.

בחירת הדירה האופטימלית לכל לקוח

לקוח שמחפש דירה לרכישה, יודע מראש כמה חדרים נחוצים לו ומהן הדרישות שחשובות למשפחה שלו, כמו לדוגמה ארבעה חדרים, מרפסת גדולה, שני חדרי אמבטיה, גינה, אפשרות לפינת עבודה וכו'. לכן הוא בוחן את כל האופציות שמציעים הקבלנים השונים ובסופו של דבר מתביית על מיזם מסוים שמתאים עבורו מכל הבחינות, מיקום בעיר, שכונה מובילה, שירותים קהילתיים, גודלה של הדירה והתכנון הפונקציונלי שלה, כך שתהיה מרווחת ומשפחתית.

שינויים בדירה על הנייר

כאשר הדירה נמצאת בהליכי הבנייה יש אפשרות לבצע שינויים שהם נכונים עבור הלקוח. יש לקוחות שרוכשים לדוגמה דירת חמישה חדרים ומבקשים להסב אותה לדירה בת ארבעה חדרים מרווחים ולכן קיר מסוים לא נבנה מלכתחילה. או תהליך הפוך שבו מבקשים ליצור שני חדרים מחדר אחד שהוא גדול מאד במידותיו. כמו כן מתאמים מראש את כל הנושא של הוספת נקודות חשמל ונקודות מים על פי התוכניות של בעלי הנכס.

לאחר קבלת הנכס יוכלו בעלי הנכס לבצע שינויים נוספים כמו הקמת פרגולות אלומיניום בעיצוב אישי.

מה כוללת דירה שרוכשים על הנייר

הקבלן מיידע מראש את הלקוחות איך ייראה המבנה ההנדסי ומה תכיל כל אחת מהדירות:

  • סוג הבנייה אם מדובר בבלוקים או בנייה מתועשת.
  • מטבח סטנדרטי במידות מסוימות.
  • אריחים בכל רחבי הבית על פי הדגם שנבחר על ידי הלקוח מתוך ההיצע שיוצג ללקוח.
  • אריחים בעלי דרגת חספוס תקנית על פי הדגם שייבחר על ידי הלקוח.
  • חלונות בדגמים מסוימים ומחומרים איכותיים כמו אלומיניום בלגי.
  • דלתות פנים בדגם ספציפי ודלת כניסה מסוג פלדלת על פי התקן.
  • מפרט טכני מדויק של עבודות שיבוצעו בעת הבנייה, חשמל, אינסטלציה וכו'.

מחויבות של הקבלן

כאשר רוכשים דירה על הנייר פרק זמן הבנייה עשוי להיות כמה חודשים, שנה ואף הרבה יותר מכך. לכן הקבלן מחויב להעניק לרוכש ערבות בנקאית שתואמת את הסכומים הכספיים שהוא העביר לו וזאת כדי שאם חלילה הוא יפשוט רגל, יוכלו הלקוחות לחלט את הערבות ולקבל את הכסף מהבנק.

מאמר זה נכתב עבור קבוצת משה חדיף

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן