קבלני בניין – כיצד בוחרים קבלן ראוי

קבלני בניין – כיצד בוחרים קבלן ראוי

אדם שקונה דירת מגורים מקבלן, חייב לבחון נושא זה לעומק כיוון שמדובר בעסקה גדולה שכרוכה בסכומי כסף ניכרים. קבלני בניין – כיצד בוחרים קבלן ראוי, זו שאלה מצוינת שרבים שואלים ופועלים ע"פ המלצות מחברים קרובים ומשפחה. בנוסף, חשוב שתכירו את האופציות שיש לפניכן ותקבלו החלטה נבונה בסוף תהליך הבירור.

רכישת דירה מקבלן בניה בעל מוניטין

יש קבלנים שבונים בעיר אחת או בכמה ערים הסמוכות זו לזו ויש קבלנים שבונים ברחבי הארץ מהצפון ועד הדרום. לקוחות שנחשפים לאחד הפרויקטים ורואים בו דירה שנראית להם ותואמת את הצרכים שלהם, בוחנים את נושא החברה הקבלנית אשר בונה מיזם זה בהיבטים רבים.

בשלב הראשון חשוב לבדוק אם לקבלן זה יש רישום קבלנים תקף על פי הסיווג הנחוץ של בניית מבנה מגורים לפי ההיקפים הכספיים הנדרשים לכך. בנוסף לכך כדאי לשאול מכרים אשר עוסקים בענף זה לגבי התדמית שלו.

שמם של קבלנים רבים הולך לפניהם לאור העובדה שהם ביצעו ומבצעים מיזמים רבים באופן מקצועי ביותר, הם פועלים בדיוק על פי התקנים הנדרשים, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים ובאמצעות קבלני משנה מעולים ומקצועיים. מתחילתו של הפרויקט הם נעזרים באנשי מקצוע מהשורה הראשונה כמו מהנדסים מעולים ואדריכלים בעלי רעיונות מבריקים. זו הסיבה שבכל המבנים שלהם יש דירות מרווחות ברובן יש מרפסות ואפשר לרכוש דירות בגדלים שונים.

חלוקת הדירות משתנה בהתאם למיזם כמו בית הפסנתר, אך יש דירות בנות 5-4-3 חדרים, כמו כן דירות גן בגדלים שונים כך שהדיירים נהנים מהגינה ודירות גדולות יותר כמו מיני פנטהאוז ופנטהאוז של 6-5 חדרים. בדרך זו הקבלנים נותנים מענה לצורך של כל אחת מהמשפחות ובהתאם ליכולות הכספיות, כל משפחה רוכשת את הדירה שנראית לה הנכונה ביותר עבורה.

מיזמים של פינוי ובינוי

קבלנים רבים בכל רחבי הארץ עוסקים בבנייה של מבנים חדשים על קרקעות שרכשו וגם בפרויקטים של התחדשות עירונית בשיטת פינוי ובינוי. במהלך זה מגיעים להסכמות עם דיירים שהם בעלי נכס במבנים וותיקים שהוקמו בעת הקמת המדינה, או בסמוך לכך. היסודות של המבנים הללו כבר אינם איתנים וקיים חשש שהם יקרסו והדבר יגרום לאסון קשה ביותר. מכיוון שמיקומם של הבניינים הללו הוא במקומות מרכזיים במרכז וגם בפריפריה, המגמה היא להרוס את המבנים הללו עד היסוד ולבנות במקומם מגדלים גבוהים ומודרניים.

כל בעלי הנכסים חותמים מראש על הסכמים שבו כתוב איזו דירה הם יקבלו תמורת הנכס הקיים שלהם. לאחר מכן הדיירים הללו עוברים לדירה בשכירות לפרק הזמן של הבנייה והקבלן משלם את העלויות הללו.

בתום הבנייה, המשפחות המאושרות עוברות להתגורר במבנים חדשניים ובטוחים, ברוב המקרים הדירות כוללות גם מרפסת, כך שהם נהנים משינוי תהומי באיכות החיים שלהם.

הקבלן מוכר בשוק החופשי את יתרת הדירות וכך לקוחות רבים רוכשים דירות בפרויקטים האיכותיים הללו. בדרך זו מגדילים את כמות הדירות שמוצעת לציבור וזאת לאור המחסור בדירות שקיים בשנים האחרונות.

מאמר זה נכתב עבור קבוצת משה חדיף

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן