LIFE - נהריה

פרויקט LIFE בנהריה: 70% מהדירות כבר נמכרו

פתיחת המשק הביאה לזינוק במספר העסקאות בפרויקט החדש בשכונת 'אריאל שרון' בעיר; סמנכ"ל השיווק בקבוצת 'משה חדיף': "קהל הרוכשים יודע להבחין במוצר איכותי שמעניק איכות חיים גם מחוץ למרכז העיר העמוס"

פתיחת המשק מביאה גם להתעוררות שוק הנדל"ן. בקבוצת 'משה חדיף', שבונה את פרויקט LIFE בשכונת 'אריאל שרון' החדשה בנהריה, מספרים כי למעלה מ-70% מהדירות כבר נמכרו. במסגרת ההטבות המוצעות לרוכשים בולטת במיוחד הטבת 80-20 המאפשרת לרוכשים לשלם 20% בשלב החתימה ואת היתרה בשלב האיכלוס, כמו כן, הרוכשים מקבלים חבילת מזגנים לכל הבית למעט הממ"ד.

LIFE נהריה כולל מתחם אינטימי בוטיק של שלוש דירות בקומה בארבעה בניינים בני 148 יחידות דיור. תמהיל הדירות מגוון עם מרפסות נוף ובסטנדרט בנייה עילי. בפרויקט קיימות מבחר דירות בנות 4 ו-5 חד', דירות גן בנות 5 ו-6 חד' ופנטהאוזים יוקרתיים במפלס אחד עם מרפסות נוף ענקיות.

בכל הבניינים מוקם חניון תת קרקעי עם גישת מעלית נוחה, מחסנים פרטיים ועוד.

בפיתוח סביבת הבניינים מושקעים מאמצים רבים על מנת ליצור סביבה ירוקה ומטופחת לרווחת התושבים. השכונה החדשה צפויה להיות אחת השכונות היפות והירוקות בגליל אשר יבנו בסטנדרט בנייה גבוה. השכונה החדשה תכלול פיתוח מואץ, גני ילדים, כולל שטחי מסחר שכונתיים ובתי קפה, כאשר כבר כעת החלו להתבצע עבודות הפיתוח בכביש 89 חדש, במקביל להקמת השכונה והעבודות על המקטע הצפוני של כביש 6 שיתחבר לאיזור כברי ויעניק נגישות מירבית לתושבי השכונה.

מפרטי הדירות בפרויקט עשירים ומפנקים במיוחד וכוללים חדרים מרווחים, ריצוף גרניט פורצלן בכל הבית, אסלות סמויות, תריסים חשמליים בכל הבית, ומטבח מפואר באורך 8-10 מ"ר. קבוצת 'משה חדיף' היא גם הקבלן המבצע בפרויקט, אלמנט שמעניק שקט וביטחון לרוכשים.

סמנכ"ל השיווק בקבוצת 'משה חדיף', משה מנחם, אומר כי בחברה רואים זינוק במספר העסקאות בשבועות האחרונים. "קהל רוכשי הדירות מחפש היום לצאת ממרכזי הערים ומהצפיפות, דווקא לכיוון שכונות חדשות הנושקות לטבע. בפרויקט LIFE, הרוכשים יכולים ליהנות מדירה יוקרתית כבר היום, במקום להמתין שנים ארוכות לבנייה ואיכלוס, תוך שיש "גב" בדמות חברה יזמית ומבצעת עם ניסיון ארוך שנים. LIFE  הוא פרויקט שמשלב את הירוק המדהים של הגליל, הכחול של הים התיכון ומפרטים מפנקים במיוחד ובמחירים נוחים". הרוכשים מקבלים ליווי בנקאי וערבות מהשקל הראשון.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן