אבן שלמה

פינוי בינוי יוקרתי לקהל הדתי: 'אבן שלמה' בקרית הרב סלומון בפתח תקווה

הפרויקט היוקרתי פינוי בינוי באזור בן 22 יחידות דיור נבנה באזור המבוקש בפ"ת. סמנכ"ל השיווק בקבוצת 'משה חדיף': "פרויקט ייחודי לציבור הדתי בסטנדרט שלא נראה קודם באזור"

פרויקט פינוי בינוי יוקרתי לקהל הדתי נבנה בקרית הרב סלומון בפתח תקווה. 'אבן שלמה' הוא שמו של פרויקט ייחודי בנוף המתרענן של פתח תקווה. הפרויקט החדש והמרהיב, שנבנה בשותפות קבוצת 'משה חדיף' עם חברת ת"א מקסיקו השקעות בע"מ. מצוי כבר לאחר קבלת היתר ובשלבי ביצוע מתקדמים.

במקומו של בניין ישן, 'אבן שלמה' יהפוך לסמל של יוקרה בשכונה השקטה. בבניין בן 6 קומות, יוצעו לציבור 22 יח"ד בתמהיל הכולל דירות 4-5 חדרים, 2 פנט', מיני פנטהאוז ודירת גן אחת. כלל הדירות בפרויקט ייהנו מחניה ומחסן צמודים לדירה. שטחי הדירות בפרויקט יחלו מ-92 מ"ר (לא כולל מרפסת) ועד 140 מ"ר (לא כולל מרפסת).

המפרט המפואר של הדירות בפרויקט מותאם במיוחד לקהל הדתי. ובא לידי ביטוי בכל היבט של תכנון הדירות והבנייה עצמה. וכוללים מרפסות סוכה ענקיות, כיורים כפולים, כיור נטילת ידיים, מעלית שבת באישור המכון הטכנולוגי (הרב הלפרין), משאבות סניקה (באישור משמרת השבת). כל אלה בנוסף לסטנדרט היוקרה שכולל מרצפות גרניט פורצלן 80 X 80, דלתות כניסה מעוצבות, תריסי גלילה חשמליים ומטבח איכותי ומעוצב.

קבוצת 'משה חדיף', שבונה את הפרויקט, מחזיקה בניסיון ומוניטין בני למעלה מ-40 שנים בבניית עשרות אלפי יחידות דיור. שטחי מסחר ומבנים ציבוריים ברחבי ישראל.

סמנכ"ל השיווק בחברת 'משה חדיף', משה מנחם, אומר כי הפרויקט הייחודי יעניק מענה מלא לצרכי הציבור הדתי. "אין אספקט שלא חשבנו עליו בתכנון הפרויקט החדש והמרענן. לקהל הדתי יש צרכים שונים מהציבור הכללי. פרויקט הזה יהווה סמל ואות ליוקרה חסרת פשרות מצד אחד ומפרט שכל כולו מחשבה והתאמה לציבור הדתי מאידך. הבניין שיבנה ישדרג את השכונה הותיקה ויהפוך להיות מילה נרדפת ליוקרה. סטייל וחזון של מגורים יוקרה באזור שקט ודתי. כבר עכשיו יש לנו רשימות המתנה ארוכות של מתעניינים. אנחנו צופים כי הפרויקט יימכר תוך זמן קצר".

מאמר פינוי בינוי יוקרתי לקהל הדתי נכתב עבור קבוצת מש חדיף

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן