עיצוב פנים לבית – מדוע זה כדאי

עיצוב פנים לבית – מדוע זה כדאי

בשנים האחרונות רוב הלקוחות שרוכשים דירות חדשות או דירות יד שנייה. שוכרים את שירותיו של מעצב פנים כדי שיסייע להם לתכנן את נראות הבית ולקבוע את הסטייל שלו. הלבשת ורכישת כל הפריטים כדי להגיע לבית יפהפה, עיצוב פנים לבית – מדוע זה כדאי?.

הליך עיצוב הבית

הבית הוא המקום האינטימי של כל משפחה ולכן חשוב שהוא יותאם לצרכים של כל משפחה. משפחות שיש בהן ילדים קטנים ירצו לאפשר לכל אחד מהם את הפרטיות שלו. ולכן מתכננים חדר לכל ילד. יש משפחות שהילדים עזבו את הקן ולכן מתכננים מרחב ביתי גדול יותר, לנוחותם של ההורים שנותרו בבית.

תכנון עיצוב הבית

מעצב פנים לבית מקצועי ומיומן הוא אדם יצירתי. יש לו המון רעיונות פרקטיים אשר יוצרים מעטפת נפלאה לכל משפחה בהתאמה אישית.

בשלב ראשון מבצעים סיעור מוחות. מסבירים למעצב הפנים מהם הרצונות של כל אחד מבני המשפחה בקווים כלליים, מהו דפוס ההתנהלות בבית? הרגלי האירוח שלהם?, הצורך בחדר עבודה ועוד. בהתאם לכך מעצב הפנים מכין כמה סקיצות עבור נראות הבית. שרוכשים בפרויקט נופי אורנים מעלות תרשיחא כדי ליצור התאמות כמו חלוקת חדר גדול מאד וליצור ממנו שני חדרי ילדים, הרחבת חדר האמבטיה על חשבון מרפסת השירות, הרחבת המטבח על חשבון המזווה, או מרפסת קטנה הקיימת בצמוד למטבח.

נוחות מקסימלית בכל בית

אם רוכשים דירה שנמצאת בשלבי בנייה, את שלב עיצוב הפנים לבית מתחילים מוקדם ככל האפשר. כדי להעביר שינויים נדרשים לקבלן אשר בונה וילות מרהיבות במיזם של טירת כרמל . הבקשה כוללת תוכניות מדויקות של השינויים שבעלי הנכס מעוניינים לבצע, יצירת חדר אחד גדול משני חדרים קטנים. או ויתור על אחד מחדרי השירותים לטובת הקמת מחסן ועוד.

מומחיות של מעצבת פנים

כאשר מעוניינים לשכור את שירותיה של מעצבת פנים בחיפה כדאי לקבל המלצות מחברים או מקרובי משפחה אשר שכרו את שירותיה והיו מרוצים מהיצירתיות שלה ומהרעיונות הפרקטיים שהיא הציעה כמו לדוגמה פתיחת חלון גדול באחד החדרים, דבר שהכניס הביתה המון אור והעניק אפשרות ליהנות מהשמש ומהנוף שרואים מחלון זה, לוחות פרקטים מרשימים שיותקנו בכל החדרים וחיפוי של אריחי זכוכית במטבח להגדלת שטחו.

נראותו של הבית החדש

בסיומן של עבודות הבנייה ולאחר עבודות הניקיון המאסיביות, מתחילים בעיצוב הבית בהתאם לקו העיצובי שעליו הוחלט. מתקינים ארונות מטבח בעיצוב כפרי בגווני שמנת, עם ידיות פרזל , השילוב ביניהם יוצר אווירה קסומה. כמו כן מתקינים פריטים רבים שנרכשו בתקופת ההיערכות כמו גופי תאורה, ריהוט לכל אחד מהחדרים, מוצרי טקסטיל כמו כריות, ווילונות, שטיחים ואקססוריז נוספים, אשר יוצרים אפיון ייחודי לבית זה ומבדלים אותו מדירות אחרות בסביבת המגורים.

המאמר עיצוב פנים לבית – מדוע זה כדאי נכתב עבור קבוצת משה חדיף

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן