נדל"ן מסחרי אל מול נדל"ן למגורים

נדל"ן מסחרי אל מול נדל"ן למגורים

אזרחים רבים מעוניינים לרכוש נכס השקעה והם מתלבטים בין נדל"ן מסחרי לבין נדל"ן למגורים. יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מהאופציות ולכן יש לבדוק נושא זה מכל ההיבטים, כדי לקבל את ההחלטה שהיא הנכונה ביותר עבור כל משקיע.

רכישת דירה להשקעה

משקיע שמעוניין לרכוש דירה להשקעה, מתכנן בדרך כלל להשכיר אותה כדי ליצור לעצמו הכנסה פאסיבית. לכל משקיע נוח מאד שיש הכנסה חודשית נוספת של כמה אלפי שקלים.

לכן המשקיע בוחן כמה אופציות של בתים למכירה בצפון כיוון שגם הוא גר בצפון, יהיה לו מאד נוח שהנכס נמצא לא רחוק ממקום מגוריו וכך הוא יכול להגיע מעת לעת כדי לראות את התקדמות הבנייה. לאחר האכלוס הוא יוכל לחפש דיירים שירצו לשכור את הדירה והוא יוכל להגיע לפעמים כדי לגבות כספים ולוודא שהכול תקין.

פרויקטים בטירת הכרמל

טירת הכרמל נמצאת בתנופת בנייה מאד רצינית ובחלקה המערבי אשר סמוך לים התיכון בונים הרבה מאד מבנים חדשים. זו ההזדמנות לבחון פרויקטים בטירת הכרמל כיוון שהמחירים של הדירות הללו הם זולים יחסית, המתחמים החדשים קרובים מאד לאזור התעשייה של מת"ם ולחיפה, כך שזוהי אופציה אידאלית עבור מי שעובד בסביבה זו. קיימת סבירות גבוהה שתהיה בסביבת מגורים זו דרישה לשכור דירות בגדלים שונים ולכן ההכנסה הפאסיבית היא די מובטחת.

נדל"ן מסחרי אל מול נדל"ן למגורים

לגור בגליל במערבי

גם בגליל המערבי אפשר לקנות דירות למכירה בנהריה . זהו פרויקט שהוא יוצא דופן לאור מרחק ההליכה מהמבנה ועד חוף הים ולכן הוא קוסם למשפחות רבות עם ילדים, אשר מתכננות בכל יום אחר הצהרים לרבוץ על החול, לשחק בצדפים וליהנות מהבריזה.

רכישה של משרד בצפון

הנדל"ן בצפון נמצא בתנופה עצומה ומשקיעים פוטנציאליים יכולים לרכוש משרדים בגדלים שונים באזורי התעשייה ובסביבות מתוכננות מראש אשר מיועדות לעסקים. כאן חשבו מראש על התחבורה ולכן יש גישה נוחה ביותר לרכבים אשר מגיעים מכל הכיוונים ומקומות חניה מתחת למבנים ובמקומות נוספים. בנוסף לכך האזורים העסקיים ממוקמים סמוך לתחנת הרכבת וקווי אוטובוס רבים יגיעו בתכיפות כדי להקל על העובדים.

לאור המיוחדות הרבה של אזורי המסחר החדשים, כדאי לרכוש בהם נדל"ן עסקי. היתרון באופציה זו הוא שברוב המקרים גובהו של שכר הדירה מגורמים עסקיים הוא גבוה יותר ממגורים ולכן התשואה הכללית תהיה גבוהה יותר. עם זאת, תמיד קיים חשש שהשוכר ייצא אחרי תקופה קצרה ואם יש בעיה בעסקיו, קיימת סבירות שהחוזה ייקטע באמצע ויהיה צורך לחפש שוכר חדש.

משכנתא עבור רכישת נכס

אם קונים נכס למגורים או נכס עסקי, בשני המקרים חייבים לקבל ייעוץ משכנתא כדי לקבל את ההלוואה בתנאים האופטימליים מבחינת ריביות, עמלות ומסלולי משכנתא. מי שנעזר ביועץ משכנתאות מצליח לחסוך סכומי כסף אדירים בהחזרים החודשיים, לאור התנאים המשופרים.

מאמר זה נכתב עבור קבוצת משה חדיף

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן