מעצבת פנים מומחית בעיצוב דירה מקבלן

מעצבת פנים מומחית בעיצוב דירה מקבלן

רוב הלקוחות שרוכשים דירות חדשות, מעדיפים לשכור את שירותיה של מעצבת פנים מומחית בעיצוב דירה מקבלן, לאור הניסיון הרבה שיש לה בהתנהלות מול מחלקת השינויים של הקבלן.

הרצון של הלקוחות לבצע שינויים

לקוחות שרוכשים דירה חדשה בוחנים מראש כמה אופציות של שינויים ואם רוכשים דירה על הנייר והקומה שבה נרכשה הדירה עדיין לא הוקמה או שקיימת רק המעטפת, יש אפשרות לבצע שינויים שונים על פי בקשותיהם של הלקוחות. ברוב המקרים מחלקת השינויים תוכל לסייע לדיירים אך יש מקרים שמדובר בקירות תומכים או בעמודים השייכים ליסודות ולכן אין כל אפשרות להסיר אותם.

הצורך המשפחתי של כל קונה הוא שונה, יש מי שרכש דירת 4 חדרים מרווחת ולכן מעוניין להפוך אותה לדירת 5 חדרים כדי שיהיה חדר לכל אחד מהילדים ולעומת זאת משפחות שבהן הילדים כבר עזבו את הקן, מעדיפות להפוך דירת 5 חדרים בעלת שטח נרחב, לדירת 4 חדרים לנוחות מקסימלית שלהם.

היתרון של מעצבת פנים מיומנת

לדירת יוקרה

מעצבת פנים שהיא מיומנת בעבודה שוטפת עם מחלקת השינויים של הקבלנים מכירה את כל המהלכים ואת כל האפשרויות ולכן הרבה יותר קל לה לבצע את המהלכים הנדרשים מול הגורמים הרלוונטיים. יש מקרים רבים שבהם היא תציע אפשרויות פרקטיות שונות, כדי שמחלקת השינויים תוכל לאשר את הבקשות של הלקוחות לאור מצבים שונים בשטח כמו קבלני משנה שעובדים בדירה בדיוק בימים האלה, או עבודה מסוימת שכבר נקבעה וכו'.

מעצבת פנים מומלצת יודעת באופן מדויק מה אפשרי ומה בלתי אפשרי ולכן היא לוחצת בדיוק בנקודות הנכונות, כדי לעשות את המיטב עבור הלקוחות שלה. המטרה שלה היא להגשים עבורם את כל הפנטזיות של נראות דירת החלומות שלהם. בשלב הראשון היא דואגת לכל ההתנהלות מול מחלקת השינויים של הקבלן. בשלב שני היא פועלת מול הקבלנים שאיתם היא עובדת, כדי שיבצעו את ההשלמות הנדרשות בסיום הבנייה.

ביקורת על עבודת הקבלן

במהלך החודשים שבהם עובדי הקבלן משלימים את הקמת המבנה תוך ביצוע השינויים הנדרשים, היא מגיעה למבנה כמה וכמה פעמים, כדי לבצע ביקורת על העבודה שמתנהלת. לוודא שהכול בוצע באופן מדויק על פי ההנחיות והדרישות מבחינת מידות ומיקומים. אם קיימת בעיה והעבודות לא בוצעו כראוי, היא פונה למחלקת השינויים של הקבלן, כדי שיתקנו את העבודה שבוצעה.

עיצוב פנים של הבית

במהלך תקופת הבנייה, מעצבת הפנים מתכננת עם הדיירים את הנראות הפנימית של הבית. היא מציעה להם כמה סגנונות עיצוביים כדי שהם יבחרו את הקו העיצובי המתאים ביותר עבור ביתם החדש. בהתאם לכך מתכננים את המטבח המרווח, רוכשים אריחים, חיפוי לקירות, פרקטים, ריהוט, ציוד, אקססוריז ועוד. בתום הבנייה והניקיון המאסיבי מציבים את כל הריהוט והציוד המושלם.

מאמר זה נכתב עבור קבוצת משה חדיף

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן