דירה יד שניה

מחפשים דירה יד שניה? מה אתם צריכים לדעת רגע לפני הקניה

רכישה של דירה יד שניה היא פרויקט לא פשוט אך יש לכך יתרונות רבים

רכישת דירה למגורים היא משמעותית מאוד בחייכם, בהיבט הכלכלי כמובן אך גם בהסתכלות על חלקים אחרים בחיים וההתמודדות העתידית עם תהליך הרכישה כולו. השקעה בנכס המיועד למגורים, בין אם שלכם ובין אם אתם קונים דירה לצרכי השכרה ומתייחסים אליה כאל נכס מניב, היא שונה מאשר קניית נדל"ן עסקי. ישנו לא מעט רגש המעורב בהסכם הרכישה וגם מעטפת של שיקולים שונים של בעד ונגד, שיעלו לנגד עיניכם כאשר תמצאו דירה מסוימת שתהווה פוטנציאל מבחינתכם. קנייה של דירה יד שניה באופן אוטומטי מורידה בצורה ניכרת את ההתלבטויות, במיוחד כאשר מדובר על מבנה במצב תקין, שאיננו זקוק לשיפוצים נרחבים ושניתן להתגורר בו מייד עם קבלת המפתח לנכס.

על חשיבות הליווי המשפטי בעת הרכישה

ראשית כל, חשוב לקבל ייעוץ מקצועי של עורך דין קניית דירה בכל הקשור למסמכים של הנכס, לרבות נסח הטאבו של בעלי הדירה הקודמים, השעבודים על הדירה במידה וקיימים, הגבלות על מכירה ועוד. לאדם מן השורה המבקש לקנות נכס שעובר מבעלים קודמים ואיננו נמכר ישירות מן הקבלן, מדובר בתהליכים סבוכים ומורכבים מאוד, אשר כמעט ולא ניתן לבצעם ביסודיות הנדרשת. מטרת הליווי המשפטי הצמוד, היא להקל על הרוכשים ולאפשר להם לקבל מידע מהימן ומלא על הדירה שהם מעוניינים לקנות, במקביל לטיפול מעמיק ומקצועי בכל הניירת הכרוכה בתהליך.

היתרונות העיקריים ברכישת דירה יד שניה

למרות ה"תסבוכת", לכאורה, מדובר בהחלטה חכמה מאוד מבחינה פיננסית. נכסים שאינם נחשבים לחדשים, יכולים להיות איכותיים מאוד ובפרט אם כבר עברו שיפוץ או אפילו פרויקט של התחדשות עירונית. בנוסף, עצם הרכישה של נכס שניתן לראותו בעיניים ולא רק "על הנייר", כמו גם לבחון ולבדוק את הסביבה שבה הוא נמצא ואת התשתיות הקיימות באזור, מאפשר להתאכלס בדירה במהירות. מעבר לדירה כזאת יכול להתבצע מייד עם הרכישה, מה שרלוונטי במיוחד למי שממהר לעבור דירה בעצמו, או שמעוניין להשכיר את הנכס שלו בהקדם האפשרי – ויכול להציע לשוכרים הפוטנציאליים את מלוא האינפורמציה הנדרשת באשר לדירה.

על מה אסור לכם להתפשר?

אין דינה של דירה מושכרת כדינה של דירה העומדת למכירה. אל תתפשרו על בדיקה מעמיקה של מצב תשתיות הבניין, כמו גם תיקונים מהותיים הנדרשים לפני העברות הבעלות. לעיתים יכולים להיות מספר סדקים קלים בקירות, אך חשוב לוודא שאין בדירה נזקים משמעותיים ממש כמו רטיבות שהצטברה לאורך שנים, או בלאי רציני בצנרת. השקיעו בקבלת דעה של מקצוענים מתחום האינסטלציה והחשמל וסגרו את ההסכם – רק כאשר אתם שלמים עם זה באופן מלא. זכרו שרכישת דירה שהיו לה בעלים קודמים ושהיא מטופלת כהלכה, יכולה לעזור לכם לייצר במהירות רבה סביבת מגורים חדשה ונהדרת, עבור המשפחה שלכם או עבור הדיירים העתידיים שייכנסו להתגורר בה.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן