חימום הבית

מהם הפתרונות הנפוצים לחימום הבית

העונה החמה היא הטיימינג האולטימטיבי לחשוב דווקא על פתרונות לחימום סביבת המגורים לקראת הסתיו והחורף הקרובים. מי לא רוצה לחזור לבית שחומם היטב? בשוק קיימים אמצעים שונים לחימום הבית וחשוב להכיר את החוזקות והחולשות של כל אחד מהם לפני שבוחרים באלטרנטיבה המתאימה ביותר לפי גודל הבית, התקציב הנתון, האפקט המבוקש תוך התייחסות לאלמנט של צריכת החשמל.

תנור או רדיאטור? מה בשבילכם?

מי שמחפש פתרון חימום בית נייד להעביר ממקום למקום ברחבי הבית, למשל, למקם ליד הספה כשאתם בסלון או בחדר השינה כאשר אתם ישנים יודע שקיימת אופציה של תנור או רדיאטור. רדיאטור מפזר את החום בצורה מבוקרת יותר ונחשב גם לבטוח יותר מתנור ספירלה שעשוי להתלקח ומחייב השגחה תמידית. שניהם מוצרים לא יקרים יחסית, אבל העוצמה שלהם לא גבוהה במיוחד ולכן לחללים קרים וגדולים במיוחד תזדקקו ליותר מאחד ויש לקחת בחשבון גם שהם צורכים כמות גבוהה יחסית של חשמל, כך שתשלום החשמל בחורף יהיה בהתאם.

מכניסים את המזגן לפעולה

קשה מאוד למצוא היום בית במדינת ישראל בו לא מותקנת מערכת מיזוג אוויר. מזגן הוא מוצר חובה בכל בית כאשר בבתים חדשים יחסית מתכננים מערכת מיזוג מתוחכמת שאפשר גם להסוות אותה בתוך עיבוי גבס כך שהיא אפילו לא נראית כלפי חוץ. היתרונות של מזגן רבים: הוא בעל עוצמה גבוהה שניתן לווסת לפי הטמפרטורה המועדפת והיום ניתן להתקין מערכות מיזוג שמאפשרות לחלל כל חלל לפי העדפת המשתמש וגם לשלוט במזגן דרך טכנולוגיה של בית חכם ולהפעיל אותו מראש, עוד לפני הכניסה לבית. המזגנים גם נחשבים לבטוחים יחסית לשימוש, אך מזגנים איכותיים ועמידים אינם זולים, צריכת החשמל נמוכה יותר מתנור או רדיאטור אבל החום מייבש לטווח הארוך ועשוי להיות לא נעים עבור מי שסובלים מיובש באוויר.

הקמין במתכונת החדשה

פעם זו היתה האח הבוערת בסרטים שהשרתה אווירה רומנטית להפליא והיום זה הקמין – הגרסה החדשה לאח בוערת. הקמין הוא בעל איכויות רבות שקשורות בעיקר למראה האסתטי הייחודי שלו והוא נחשב לפריט ויזואלי מעניין לשדרוג המראה של הבית כאשר קיימות גרסאות מיוחדות כמו קמין תלוי ועוד. עם זאת, יש לשים לב שהגרסה החשמלית צורכת כמות גבוהה של חשמל וכשמדובר בקמין המבוסס על עצים יש לדאוג לאספקת עצים.

היעילות האנרגטית הגבוהה מגיעה מהרצפה

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי בתים בישראל מגלים את נפלאות החימום התת רצפתי. הכוונה להתקנת מערכת לחימום תת רצפתי כאשר יש שני סוגים: אחת המבוססת על חשמל והשנייה, שפופולארית יותר, מבוססת על חימום של מים. היתרונות של חימום תת רצפתי הם רבים מאוד: ראשית, החום הנובע מהרצפה נחשבת לחום יעיל במיוחד, כי כאשר כפות הרגליים חמות – הגוף כולו חם. שנית, החום מתפזר בצורה אחידה במרחב, אינו מייבש ונעים מאוד. כמו כן, המערכת סמויה כך שהיא לא מפרה את ההרמוניה העיצובית של החלל וכן מתאימה להתקנה בכל אחד מהחדרים לרבות מטבחים וחדרי רחצה ואפשר להפעיל את החום בחדרים ספציפיים. חימום תת רצפתי נחשב לאלטרנטיבה בעלת היעילות האנרגטית הגבוהה ביותר ולדרך חסכונית מאוד לאורך זמן. כמו כן, זו אופציה ירוקה וידידותית לסביבה ואומנם היא לא זולה, אך בטווח הארוך החיסכון משמעותי ולכן, משתלם ביותר.
את התקנת המערכת המיועדת לחימום תת רצפתי על בסיס מים כדאי לבצע כבר בשלב בניית הנכס כי מדובר במערכת המותקנת מתחת לרצפה או כחלק בלתי נפרד מתהליך השיפוץ.

לפרטים נוספים:  סולארי מערכות חימום –  https://www.solari.co.il

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן