מדדים מובילים לבחירת עיר מגורים

מדדים מובילים לבחירת עיר מגורים

סביבת מגורים היא ההחלטה החשובה ביותר לקראת רכישת דירה. הסביבה קובעת רבות את עתידם של הילדים ולכן משפחות צעירות שמחפשות דירה ראשונה או משפחות שמעוניינות לשפר את רמת הדיור, בוחנות כמה אפשרויות וישנם מדדים מובילים לבחירת עיר מגורים מסוימת ויש להשקיע מחשבה וזמן עד שהן מקבלות את ההחלטה הנכונה עבורם.


סביבת מגורים מתוכננת

בערים או בשכונות חדשות, חושבים על מלוא המעטפת. מלבד הדירות המודרניות והיפהפיות מתכננים את כל מה שקורה סביב המבנים. לקוחות פוטנציאליים מחפשים שכונות מובילות שיש בהם פארק רחב ידיים אשר מכיל גני שעשועים לילדים בגילים השונים, מתקני כושר ציבוריים, מסלולי אופניים וחשיבה על שעות הפנאי כמו מתנ"ס מקומי ואפשרויות בילוי בקאנטרי קלאב.
גם הקירבה הגיאוגרפית לים היא יתרון גדול, הן כדי להגיע בקלות ובמהירות לחוף הים כמו בנהריה והן כדי לשבת במרפסת וליהנות מהבריזה בשעות בין הערביים ומהשקיעה המדהימה במערב.


קבלן בעל מוניטין רב


רכישת דירה היא ההשקעה הכספית הגבוהה ביותר שמבצע כל אדם והוא מעוניין לגור בדירות שנבנו בסטנדרטים גבוהים, תוך שימוש בחומרי בנייה בעלי תו תקן והקפדה על עבודות מיומנות על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחומם.
כאשר רוכשים דירה חדשה דרך משרד תיווך בקריות אשר נבנתה על ידי קבלן בניין שעוסק בכך שנים רבות. לכן יש לו רזומה עשיר ומוניטין רב, לאור אלפי יחידות הדיור שבנה בכל רחבי הארץ. לקוחות מעדיפים למען השקט הנפשי שלהם לרכוש דירות בפרויקטים שנבנים על ידי קבוצה שחרטה על דגלה את סמל האיכות וכך הם בטוחים שביצעו עסקה מוצלחת.


היתרונות של השכונה


ההעדפה של הלקוחות היא לגור בשכונה שיש בה חינוך מעולה כמו בתי ספר ברמה גבוהה, גני ילדים מצוינים ופעילויות מגוונות לילדים.
כמו כן דרכי גישה נוחות ומהירות לשכונה והגעה זריזה לכבישים הבין עירוניים, תחנת רכבת קרובה ותחבורה ציבורית בתדירות גבוהה, כדי להגיע מנקודה לנקודה ביעילות.


נראותה של הדירה


גודלה של הדירה נבחר על פי הצורך של כל משפחה. השאיפה היא ליצור הרגשה ביתית ומשפחתית בכל דירה מרווחת. הלקוחות מחפשים דירות גן גדולות כך שהילדים יוכלו ליהנות מהמשחקים בגינה או דירות בקומות השונות, שיש בהם את כמות החדרים הנחוצה להם וגם מרפסת גדולה למנוחה ולהירגעות.


בחירת עיר מגורים


יש משפחות שמעדיפות לגור ליד ההורים וליד האחים כדי להישאר קרובים זה לזה, אחרים יעדיפו מגורים בעיר שסמוכה למקום העבודה, ישנן משפחות שחשוב להם דווקא ההתחדשות העירונית או לבחור בעיר חדשה לגמרי שביצעו בה תכנון סביבתי יוצא דופן, כל אחד וטעמו אך בהחלט יש סיבה להתעכב ולחשוב ברצינות לגבי ההחלטה.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן