ליווי של הלקוח

ליווי של הלקוח מראשית תהליך המכירה ועד לקבלת המפתח

מה זה בעצם ליווי של הלקוח?

אחד הדברים החשובים ביותר שרוכשי דירות מחפשים בבואם לרכוש את דירתם החדשה, הוא הידיעה שהם יכולים לסמוך על היזם שבונה להם את הפרויקט. בשנים האחרונות נתקלנו במקרים בהם חלק מהקבלנים מסרו לדיירים דירות עם ליקויים מהותיים, התעכבו במתן שירות לרוכשים ועוד כהנה וכהנה דוגמאות. ישנן חברות, ובהן קבוצת 'משה חדיף', שהחליטו על בניית מערך שירות לקוחות שלם, שבו הלקוח וצרכיו עומדים במרכז. ליווי צמוד של הלקוח מתחיל במעמד ההתעניינות בדירות, במהלכו נציג הקבלן מנסה לאמוד ולבדוק את צרכיו הספציפיים של הרוכש בכל ההיבטים, ובכלל זה, מספר הנפשות העומדות לגור בדירה, גילאי הילדים, ועד לבירור מקומות העבודה של הרוכשים על מנת לנסות ולהתאים להם את המוצר הטוב ביותר לצרכיהם.

ליווי של הלקוח

ליווי הלקוח מרגע החתימה עד רגע מסירת הדירה מעניק לרוכשי הדירה מעטפת שירותית מלאה, שמעניקה מענה וייעוץ מקצועי גם בעת בדיקת מקורות המימון לרכישת הדירה, ייעוץ משכנתאות מקצועי שיכול לחסוך כספים רבים ואף סיוע במכירת הדירה הישנה.

במשך בניית הפרויקט הרוכשים מקבלים מענה מלא בנוגע לשינוי דיירים והתקדמות קצב הבנייה, כולל אחריות ותיקון ליקויים שהתגלו במהלך התקדמות הפרויקט.

חשיבות שירות הלקוחות וליווי הלקוח בתהליך המכירה עד לכניסה לדירה הם במתן שקט נפשי לדיירים, ידיעה שיש מענה מתמיד לפניות הדיירים ומתן תחושת ביטחון שיש גוף אחראי שמושיט יד לדייר ועושה את המירב כדי לענות על צרכיו השונים.

כחלק בלתי נפרד מחזון החברה, קבוצת 'משה חדיף' מציבה את הלקוח המרכז העשייה ומאמינה במתן שירות אישי וייחודי לכל רוכש. תהליך רכישת דירה הוא לעיתים תהליך שעשוי להיראות מורכב ומבהיל לכל לקוח, ובמיוחד לזוגות צעירים, המתנהלים בסיטואציה חדשה ולא מוכרת, כשמיטב כספם מושקע בבניית ושדרוג איכות חייהם וחיי משפחותיהם, סיטואציה זו עלולה להביא ללחצים, דרישות כספיות, אי ודאות וחשש טבעי.

ליווי הלקוחות נעשה על מנת להקל על הרוכשים ככל הניתן ולהפוך את החוויה לנעימה, מקצועית ובעיקר חיובית.

מחלקת חדיף PLATINUM מלווה את הלקוח מרגע החתימה על הסכם המכר, דרך מסירת המפתח ועד תום תקופת האחריות.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן