יפו יאנג - חדיף

לגור במקום הכי קסום ביפו

חלום ישן, שרק מעט אנשים מממשים, הוא מגורים בסמוך לים. אנשים שיכולים להתמכר לתחושה של פתיחת התריס עם זריחת השמש וריח המלוח של הים שמגיע לאפם. לעיתים רבות מדי, אנשים צריכים להתפשר בין מגורים במרכז העיר לבין מגורים בסמוך לים, אבל לא עוד.

יפו, השוכנת בחוף הדרומי של תל אביב, ידועה בכל העולם בסגנונה הייחודי המעוצב בקפידה תוך שמירה על אופי ישן ומיוחד. מגוון מבנים היסטוריים, בהם נמל יפו הקסום, תיאטרון הסמטה, ככר קדומים, סלע אנדרומדה ובית הסראייה הישן, מהווים מוקדי משיכה ידועים למיליוני תיירים מדי שנה, והופכים פרויקטי מגורים ביפו, למבוקשים במיוחד.

יפו מהווה אטרקציה נדל“נית המושכת אליה אוכלוסיה איכותית המבקשת לגור באזור ומוצאת בו חווית מגורים מרגשת, ייחודית וקהילתית. פרויקט YOUNG הינו מתחם מגורים איכותי בעל אופי קהילתי ואינטימי, המעוצב בקווים נקיים ואלגנטיים. הפרויקט ממוקם בסמוך לשדרות ירושלים המהווה ציר תנועה מרכזי שמעמדו רק הולך ומתחזק עם הקמתה של הרכבת הקלה העתידה לעבור בו.

פרויקט יפו - YOUNG

פרויקט היוקרה כולל 61 יח“ד ומועדון דיירים מפואר, כאשר הוא בנוי משני אגפים עצמאיים המחוברים זה לזה. בכל אגף חמש קומות וכל הדירות משקיפות אל נוף פתוח, ירוק ואורבני. ייחודו הבולט של פרויקט YOUNG הוא שילובו בגינה ציבורית המבטיחה לדיירים שפע ירוק ושליו ופיתוח סביבתי מושלם. כל הדירות בפרויקט מתוכננות בקפידה רבה ונבנות בסטנדרטים גבוהים ביותר על פי מפרט עשיר וברמת גימור גבוהה, בהתאם לעקרונות היסוד המנחים את קבוצת חדיף.

בשנים האחרונות נהנית יפו מתנופת בנייה של מתחמי מגורים רבים ומלונות בוטיק, מלון פאשה אורכידאה ומלון רות דניאל. סביבת הפרויקט מהווה אזור נדל“ני מבוקש ביותר הודות לפיתוח הסביבתי הנרחב, כאשר רק בעשור האחרון השקיעה עיריית תל אביב-יפו למעלה ממיליארד שקלים לטובת הרחבת התשתיות, מתחמי בילוי, עסקים, פנאי וריאות ירוקות נרחבות. בעידוד עיריית תל אביב וחברת "אתרים", שאחראית על המרחב הציבורי ביפו העתיקה, החלו לצוץ בשנים האחרונות חללי סטודיו של אמנים, גלריות עכשוויות ובועטות ומעצבים צעירים ומעניינים – ויש תחושה שהקסם הייחודי חוזר ובגדול. הריח המלוח של הים, יחד עם הנוף הכחול הפתוח, מזמינים אנשים עם אופי ייחודי, שלא מוכנים להתפשר על השבלונה השחוקה של מגורים במרכז העיר העמוס.

בפרויקט נותרו דירות אחרונות ומבוקשות במיוחד. לעמוד הפרויקט YOUNG יפו

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן