Village Carmel – טירת כרמל - חדיף

טירת כרמל: CARMEL VILLAGE- משיקים דירה לדוגמה

 קבוצת 'משה חדיף' תקיים אירוע השקת דירה לדוגמה  עם כוכב העיצוב מושיק גלאמין; סמנכ"ל השיווק: "הזדמנות מצויינת להתרשם בעיניים ממתחם הוילות היוקרתי ביותר באזור" .  פרויקט CARMEL VILLAGE הנמצא בעיר טירת כרמל  מעלה הילוך. קבוצת 'משה חדיף' תשיק את הדירה לדוגמא בפרויקט במסגרת יריד מכירות מיוחד שייערך ביום שישי, ה-22/6. את האירוע הייחודי ילווה כוכב הטלוויזיה והמעצב מושיק גלאמין. באי האירוע ייהנו מהטבות מיוחדות וכיבוד עשיר.  הפרויקט המפואר, שכולל 118 וילות דו משפחתיות המשתרעות על רבע דונם בשכונת 'גלי כרמל' החדשה, נבנה במיקום הקרוב ביותר לקו החוף בשכונה, מרחק של קילומטר בקו אווירי. הדו משפחתיות בפרויקט כוללות מספר דגמים בני 6 חדרים בגודל של כ-170 מ"ר עם גינה צמודה היקפית בגודל של כ- 130 מ"ר, מחסן ו-2 חניות מרווחות.  כל הוילות בפרויקט מעוצבות בסטייל יוצא דופן וכוללות יחידת הורים במפלס תחתון וחדרי ילדים מרווחים. הוילה כוללת מפרט דירתי מפנק ויוקרתי הכולל ריצוף גרניט פורצלן 80X80, ריצוף קרמיקה דמוי פרקט בחדרי רחצה ומרפסות, אסלות סמויות, תריסים חשמליים, מטבח מפואר באורך 12 מ"ר עם אופציה לאי ומזגן עילי בסלון.

טירת כרמל

שכונת גלי כרמל

שכונת 'גלי כרמל' היא השכונה החדשה המציעה דירות למכירה בטירת הכרמל, הכוללת בנייה של למעלה מ-2,000 יחידות דיור. השכונה נמצאת במיקום אסטרטגי, ובסמוך למת"ם ועורקי תחבורה ראשיים. התב"ע החלה בשכונה כוללת מגרשים למבני ציבור, גני ילדים, בתי ספר, חטיבה עליונה, מתנ"ס ומרכזים מסחריים. כמו כן, במקום צפוי להיבנות קאנטרי קלאב. הצד המערבי  של השכונה יכלול סוללה אקוסטית שקופה ופיתוח שיכלול פארקים ירוקים עם מזרקות מים ושבילי הליכה. סמנכ"ל השיווק של חברת 'משה חדיף', משה מנחם, אומר כי כעת הקהל יכול לראות בעיניים את המוצר הסופי שהוא מקבל. "הפרויקט הוא התגשמות של חלום לכל מי שאוהב את החיים הטובים. וילה גדולה ונוחה,  מגרש בגודל של כרבע דונם, בצמידות לקו החוף ובמפרט וגודל עשירים ויוצאי דופן. הקהל יוכל להגיע ולהבין למה הפרויקט הזה הוא פרויקט הדגל של קבוצת 'משה חדיף' ומה הייחודיות שלו בשוק הנדל"ן באזור כולו".

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן