טיפים לבחירת פרויקטים חדשים

רכישת דירה היא מיזם משפחתי הכולל סיעור מוחות וחשיבה בהרבה מאד רבדים עד שמגיעים להחלטות הסופיות.

טיפים לבחירת פרויקטים חדשים

אם אתם גרים בצפון ומעוניינים לרכוש דירה בפרויקט חדש, מומלץ לעשות סיור בכמה פרויקטים חדשים אשר נבנים כעת, לראות את היתרונות של כל אחד מהמיקומים ולגבש בהתאם לכך את ההחלטה המתאימה לכם.

בכל אזור הצפון יש תנופת בניה משמעותית מאד וערים רבות מרחיבות באופן מהותי את השטחים המוניציפליים שלהן. אף על פי כן יש כמה פרויקטים מובילים.

מגורים בטירת הכרמל

אחת הערים הבולטות בכמות התחלות הבנייה היא טירת הכרמל ובמיוחד בשכונת גלי כרמל שהיא סביבת מגורים מבוקשת ביותר. בפרויקטים חדשים בטירת הכרמל, אפשר לרכוש בתים דו משפחתיים צמודי קרקע בעלי שישה חדרים, מחסן ושתי חניות. הבתים מתוכננים באופן מושלם ויוצרים מעטפת משפחתית חמימה וביתית.

לטירת הכרמל יש יתרון גדול שהיא הקרבה לעיר חיפה ולכן היא סוחפת אליה משפחות רבות אשר בני הזוג עובדים בדרום חיפה והקרבה הגיאוגרפית הזו נוחה מאד עבורם.

המתחם החדש שהוא ניצול של שטחי הקרקע האחרונים בגלי כרמל הוא הזדמנות מצוינת עבור משפחות המעוניינות לשפר את תנאי הדיור שלהם ולעבור לבית גדול הנבנה בסטנדרטים גבוהים.

מגורים בנהריה

גם בנהריה העיר הצפונית צומחים מגדלים גבוהים במיקומים מצוינים אשר חלקם קרובים לחוף הים. בסיור בפרויקטים חדשים בנהריה אפשר להתרשם מבניה איכותית של מבנים איכותיים ומרשימים.

מי שמעוניין בדירה ראשונה או בשיפור תנאי הדיור שלו זו הזדמנות מצוינת לגור בסביבה כפרית ופסטורלית ולכן כדאי שיבחן בצורה רצינית פרויקט זה.

אם אתם מחפשים נוחות, אז במיזם זה חשבו על הרבה מאד נקודות אקוטיות ובכל בניין יש חניון תת קרקעי, הדירות הן בכמה גדלים בחלקן יש מרפסות נוף גדולות במיוחד, כדי ליהנות מהנוף ומהבריזה ודירות גג יוצאות דופן.

זה הזמן לרכוש דירה

לאור חוסר הוודאות במשק בכלל ובתחום הנדל"ן בפרט, קיימת סבירות גבוהה שמחירי הנכסים יעלו בקרוב ולכן המגמה היא לא להמתין כיוון שאין סיכוי שהמחירים ירדו. הצעד הנכון עבור מי שיש לו אפשרות כספית היא לקדם מהלך זה לפני שהמחירים עולים ולבחור איזו דירה היא המתאימה לו ביותר מתוך ההיצע הרחב של הדירות והבתים בצפון.

ליווי של יועץ משכנתאות

משכנתא היא נושא סבוך ומורכב ולכן כל שינוי בתנאים הפיננסיים שלה הוא עניין מהותי המתבטא בסכומי כסף גבוהים.

חשוב מאד להיעזר ביועץ משכנתאות מיומן ומנוסה אשר יבחן את כל הצעות המחיר מהבנקים וייעץ לכם על המסלולים הכדאיים ביותר. כמו כן הוא ינהל משא ומתן עם הבנקים כדי להשיג עמלות נמוכות יותר וריביות מופחתות. מכלול הדברים הללו ייצור הלוואה עם סיכונים פחותים ובגובה החזר חודשי התואם את ההכנסות המשפחתיות.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן