חוזה מכירת דירה

חוזה מכירת דירה

אדם שמוכר דירה לאדם אחר לצורך למגורים או לחלופין להשקעה, חייב לחתום על חוזה מכירת דירה באמצעות עורך דין מקרקעין. זאת לאור העובדה שמדובר במכירה של נכס שיש לו שווי כספי גבוה ולכן כל מכלול המידע שרשום בחוזה הוא חשוב ביותר.

חתימה על הסכם נדל"ן

אדם שמחליט למכור את דירתו, נפגש עם כמה וכמה רוכשים פוטנציאלים אשר מחפשים דירה איכותית במיקום מושלם כמו נופי אורנים במעלות שבו נהנים הדיירים גם מדירות יפהפיות וגם מנופים יוצאי דופן כך שצעד זה מקדם אותם לחיים הרבה יותר נינוחים ונעימים.

כאשר יזמי נדל"ן וותיקים כמו קבוצת משה חדיף מוכרים דירות או בתים צמודי קרקע במקומות שונים ברחבי הארץ, הלקוח חש שהוא רוכש נכס בסטנדרטים גבוהים ולכן חשוב לו לחתום על הסכם המכר כדי לקדם את התהליך. יש דירות שבמועד הקנייה האכלוס הוא מידי ויש דירות שרוכשים כעת, אך הכניסה היא בעוד פרק זמן כמו שנה או שנתיים וזאת בהתאם להתקדמות של הבנייה.

בדיקה של חוזה מכירת דירה

אחת הנקודות המהותיות בביצוע עסקה כה גדולה היא לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה בתחום המקרקעין כדי שהוא יכין את חוזה המכר ויהיה בקשר רציף עם עורך הדין של הקונה כדי להגיע לתמימות דעים ולהסכמות בנושא הנוסח הסופי של ההסכם. בדרך כלל קיימות ביניהם חילוקי דעות על סעיף זה או אחר ולכן כל אחד מהם מציע נוסח אחר שיהיה מקובל על שני הצדדים, או שהצד השני מאשר את הנוסח בסעיף מסוים.

בתום המשא והמתן בין שני עורכי הדין, ההסכם שעליו הוחלט יהיה נכון עברו שני הצדדים ויגן על כל אחד מהם בכל מיני סיטואציות שעלולות להתרחש. זה השלב שבו הלקוחות ייפגשו עם עורכי הדין לפגישה מרובעת כדי לחתום על החוזה ולקבל את הסכום הראשוני על פי לוח התשלומים שעליו סוכם בין הצדדים.

תהליך מכירת דירה

כאשר קבלן בעל מוניטין כמו קבוצת משה חדיף מוכר דירות בפרויקטים שונים ברחבי הארץ, הלקוחות מודעים לרזומה המקצועי שלו ולכן התהליך הולך בקלות רבה הרבה יותר. אם הרוכשים מסוגלים לעמוד פיננסית בעלויות שהוצעו והדירה מתאימה לצרכים שלהם מבחינת גודלה, המבנה, סביבת מגורים מתוכננת ופרמטרים רבים אחרים, מתקבלת החלטה לרכוש את הנכס.

חלק מהליך התשלומים בדרך כלל הוא באמצעות קבלת משכנתא ולכן המוכר מוודא שהלקוחות הללו קיבלו אישור עקרוני לקבלת הלוואה בסדר גודל הכספי הנחוץ. זאת כדי שלא יוצר מצב שהלקוחות יחתמו על בקשת רכישה בפרויקט של נופי אורנים במעלות ולאחר מכן יסתבר שהם לא יכולים לקבל הלוואה על מלוא הכספים שנחוצים להם ולכן קיים סיכוי שהם יבטלו את העסקה ואולי ירכשו במיזם זה דירה קטנה יותר, או יחליטו לרכוש דירת יד שנייה בשכונה אחרת.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן