איטום קירות חיצוניים

החשיבות של איטום קירות חיצוניים

תארו לעצמכם שיום אחד אתם מבחינים בכתם שמתפשט ומבשר על נזילה, ריח של ריקבון, עובש שיכול להיות גם מסוכן לבריאות. כל זה יכול לקרות עם השנים בחשיפת הקירות לתנאי מזג האוויר המשתנים או בעקבות בעיות באיטום.

איטום קירות חיצוניים הוא הליך קריטי לעמידות ולהגנה על המבנה בעיקר מפני חדירת לחות ומים כאשר נהוג לבצע איטום גם של חללים פנימיים, אבל בכל הנוגע לשכבה החיצונית של המבנה הרי שהיא חשופה פי כמה יותר למזג אוויר, לכלוך, מזהמים שונים. איטום מקצועי ואיכותי מקנה שכבת הגנה נוספת לקירות וגם מספק אפקט של בידוד אקוסטי ותרמי החיוניים לשהייה נעימה בחלל.
יתרונות נוספים שנלווים לאיטום של קירות חיצוניים: שיפור היעילות האנרגטית, צמצום חדירת לחות לפנים המבנה וצמצום רעשים מבחוץ על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במבנה הנטוע ברחוב סואן למדי.

ללא איטום נכון אתם עלולים לסבול מבעיות של רטיבות עד התפוררות של הקירות, רעשים, קור משמעותי בחורף וחום מהותי בקיץ. חשוב להשקיע באיטום וניתן לעשות זאת באמצעות שימוש בחומרי איטום מקצועיים לתעשייה. חומרים אלה מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות בסטנדרטים גבוהים ביותר שנועדים הן לאיטום והן לשיקום.

כוחו של הסילר

הסילר נחשב לחומר איטום אמין במיוחד כאשר יש סילרים שמשנים גוון וסילרים שאינם משנים גוון המתאימים כאשר רוצים לשמור על המראה המקורי של הקירות החיצוניים. חשוב לבחור מראש סילר שמותאם לטיפול בקירות חוץ ובמידה ומדובר בקירות בריקים – שמתאים גם לסוג זה של חיפויים. היתרונות של סילר הם בכך שביכולתו לדחות מים ונוזלים, הוא בעל כושר חדירה טוב לעומק התשתית ועמיד בפני קרני UV ואינו מצהיב עם השנים. כמו כן, הוא מפחית רגישות של הקירות לחומצות ומפחית חדירה של לכלוך ומזהמים, נזקי מלחים, כלורדים, קרבונציה ונזקים אלקליים.
לרוב היישום הוא על תשתית יבשה ונקייה ככל שניתן כאשר יש להסיר את הלכלוך, האבק, כתמי שמן, צבע, מיצי בטון או חומרי מליטה שונים (קיימים גם חומרי ניקיון ייעודיים לקירות במטרה להכנתם לקראת האיטום). את החומרים מיישמים על המשטח הייעודי באמצעות ריסוס החומר ישירות על המשטח או הטמעתו באמצעות שימוש במברשת או רולר. הסיבה לייבוש המלא המטרים לתהליך הוא שאחרת עלולים להיווצר על הקיר ענני לחות והפעולה לא תהיה מוצלחת.
שימו לב שיש גם סילרים ייעודיים למבנים בסביבה ימית הקרובים לים, שמבוססים על סיליקון ומיועדים לאיטום ומתאימים ליישום על סוגי תשתיות מינראליות.

לפנות לאנשי מקצוע לתוצאות הטובות בשטח

בתהליך האיטם מומלץ לבצע דוגמה של השימוש בסילר מראש כדי לבחון את השפעתו על הקיר וגם להבין מהי רמת התצרוכת המומלצת ולאחר ייבוש החומר, ניתן לבחון טוב יותר את איכות הדחייה ההידרופוביות המתקבלת. מומלץ שאת הסילר יישם קבלן ביצוע, כי סילר עשוי להסב נזק במידה והוא מיושם בניגוד להנחיות או למגבלות וגם קבלן בעל הידע הנדרש להכין את התשתית כראוי על פי הוראות היצרן.

איטום ניתן לבצע בעת תהליכי הבנייה בסיום לפני אכלוס הדיירים או כאשר מתעורר חשד לבעיית איטום ויש צורך לחזק את ההגנה של הקיר החיצוני. האיטום מתבצע בהתאם להיקף הבעיה ולמידת חדירת המים או בעיית העובש שנוצרה כאשר איש מקצוע יוכל גם לבחור את סוג הסילר וחומר האיטום הנדרש וידע כיצד להשתמש בהם בצורה האפקטיבית ביותר ולנהל את התהליך בבטחה. חשוב לוודא שאיש המקצוע ישתמש בחומרי איטום העומדים בתקנים המחמירים ובעלי איכות גבוהה כך שהתוצאה תהיה הטובה ביותר.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן