הדברה לפני כניסה לדירה חדשה מקבלן טרמיטים

הדברה לפני כניסה לדירה חדשה מקבלן

כניסה לדירה חדשה שנרכשה מקבלן היא רגע מרגש במיוחד. ברוב המקרים חולף פרק זמן משמעותי ממועד החתימה על החוזה ועד למועד הכניסה לנכס, כשהבניין צומח בהדרגה לגובה ומקבל את הצורה המובטחת. על-מנת שההתאקלמות בדירה החדשה תהיה מוצלחת במיוחד וללא הפתעות לא רצויות, כדאי מאוד לבצע הדברה, ועוד המלצה היא לעשות זאת עם חברה מקצועית.

מקסימום יעילות, מינימום מחיר

דירה חדשה מקבלן נמסרת כשהיא נקייה לגמרי ומן הסתם ללא נמלים, תיקנים, פרעושים ושאר חרקים מזיקים. יחד עם זאת אף קבלן לא יכול כמובן למנוע את כניסת אותם חרקים בעייתיים לאחר שהדיירים כבר חיים במקום, ולכן נדרשת הדברת הדירה.

כשבוחרים להזמין שירותי הדברה עוד לפני שנכנסים לגור בדירה, אנשי המקצוע יכולים לבצע את כל הפעולות הדרושות ביעילות ובקלות – בזכות העובדה שהנכס ריק. כמו כן נמנעת טרחה מבעלי הבית, שכן לקראת פיזור חומרי ההדברה שמרחיקים נמלים, ג'וקים וכו' יש צורך להרחיק רהיטים מהקירות, לוודא שבמטבח אין מאכלים או כלי אוכל שעלולים להיחשף לכימיקלים העוצמתיים ועוד. בהתאם תזמון הדברת הנכס לפני הכניסה אליו מבטיח נוחות מרבית\ ובגלל שנדרשת פחות עבודה גם המחיר יהיה משתלם יותר, ובסך הכל מקסימום תועלת במינימום עלות.

אין צורך לצאת מהדירה

הזמנת הדברה לדירה לפני הכניסה אליה גם חוסכת לבני הבית את הצורך למצוא פתרון לפרק הזמן שבו היא מתבצעת. כידוע, כשמרססים בית עם חומרים שמרתיעים ג'וקים, פרעושים ושאר חרקים, יש להימנע משהות בו במשך מספר שעות – גם בזמן הריסוס וגם שעתיים-שלוש אחריו. למעשה עבור תינוקות, פעוטות וגם ילדים גדולים יותר, נשים הרות, קשישים ואוכלוסיות רגישות נוספות ההמלצה היא לחזור לדירה רק אחרי כ-8 שעות.

גם חיות מחמד חייבות להימצא מחוץ לבית פרק זמן דומה. אם מבצעים את ההדברה עוד לפני הכניסה אין צורך לצאת ממנה ואין צורך למצוא פתרונות לשעות ארוכות.

הרחקת יונים

שירות נוסף של חברת הדברה מקצועית לקראת כניסה לבית חדש הוא הרחקת יונים. באופן טבעי הרחקתן של היונים, שנפוצות בכל רחבי הארץ, לא מתבצעת באמצעות ריסוס או פיזור חומרים כאלה ואחרים, אלא באמצעות רשת, פס רטט, דוקרנים, דחלילים, קפיצים וגם אמצעים אלקטרוניים.

בחירת הדרך האופטימלית היא בהתאם למקום שממנו רוצים להרחיק את היונים ולמידת האסתטיות הנדרשת. על מסתור כביסה למשל אפשר להגן באמצעות רשת. על מזגנים שעליהם נוטות לקנן יונים אפשר להתקין דוקרנים, ואילו במרפסת שמש, שהפכה לסטנדרט מבוקש בבנייה המודרנית, האופציות המומלצות הן חוט רטט או דחליל.

איך נקבעת עלות ההדברה? מחיר הדברה לדירה נקבע בהתאם לשטח שלה ולשירות הספציפי המבוקש. כאמור אם מתזמנים את הביקור של אנשי המקצוע לפרק הזמן שלפני הכניסה לנכס, המחיר יהיה אטרקטיבי במיוחד. מומלץ לערוך סקר שוק, אבל לקחת בחשבון לצד הצעת המחיר גם את איכות העבודה ובפרט את הוותק של המדבירים. עוד דגש שאסור להתפשר עליו הוא רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן