6 דרכים להשקיע נכון בנדל"ן

1. רכישה משותפת 

רכישה משותפת, של משרדים. נדל"ן כיום אינו רכישה זולה, לא כולם יכולים להשקיע בהם. לפיכך, האפשרות הטובה ביותר היא לקנות לא משרד שלם, אלא חלק ממנו, כלומר בשותפות. במחירי השכירות הממוצעים כיום, הצפי הוא שהכסף הזה יחזור אליכם בטווח של 5-10 שנים, כלומר ההכנסה תהיה 10-20% בשנה. 

2. קנו קרקעות

 קנו קרקעות, המחיר כאן בסדר גודל נמוך יותר. עם זאת, זהו מסלול השקעה יקר למדי ולטווח הארוך. קשה למצוא אדמות מתאימות ולהפריט אותן בפשטות, בנוסף, רכישת קרקע אינה מבטיחה הכנסה קבועה (חודשית או שנתית). יחד עם זאת, יש סיכוי שבעתיד הקרוב המגרשים סביב הערים יעלו משמעותית במחיר עקב ההתפתחות הטבעית בביקוש מול ההיצע. ובנוסף יש יתרון גדול בכך שאין צורך להוציא כסף על אחזקת קרקעות או לשמור עליהם במצב תקין, כמו דירה למשל.

3. רכישה מוקדמת

רכישה מוקדמת, לפני מספר שנים, רכישת דירה אפילו בשלב הבנייה או "על הנייר" אפשרה לכם לחסוך עד 30% ממחירה. עכשיו המצב השתנה – הקבלנים מנסים למכור את הנכס שלהם באותו המחיר בכל שלבי הבנייה. יחד עם זאת, אנליסטים בשוק הנדל"ן מאמינים כי בעקבות המצב הנוצר בתקופת הקורונה אותם היזמים יתחילו לספק הנחות משמעותיות על "רכישה מוקדמת" (האומדן מדבר על עד 15%). בהתאם לכך, כאשר הדירה שלך תושלם, תוכל למכור אותה במחיר הגובה בלפחות 10% מהמחיר שרכשת אותה.

4. רכישת דירה בחו"ל 

רכישת דירה בחו"ל, לאחרונה התקשורת מוצפת בחדשות ובפרסומים לרכישת נכסים מעבר לים באוקראינה, גרמניה, ארה"ב או במקום אחר. מה שלא מפתיע: משקיעים הם בדרך כלל לא אנשים טיפשים והם יודעים שנדל"ן במדינות מסוימות הוא הרבה יותר זול מאשר בארצות המוצא שלהם. אבל כאן, יש להיכנס להשקעה בחישוב מושכל. שכן, על פזיזות וקבלת החלטה שגויה יהיה קשה לתקן שכן הנכס נמצא פיזית במדינה אחרת. 

5. השקעה בקרנות נאמנות נדל"ן סגורות.

השקעה בקרנות נאמנות נדל"ן סגורות, דרך זו מאפשרת לך להשקיע כמעט כל סכום ולקבל ממנו דיבידנדים. תוכנית הניהול של קרנות אלו שקופה לחלוטין והתשואה כמעט מובטחת. אך יש לקחת בחשבון שהתשואה עד שתתקבל על ההשקעה אינה קצרה – אורכת לפחות מספר שנים. מכיוון שאת כספכם תוכלו למשוך מקרן הנאמנות לא לפני התקופה שצוינה בחוזה עמכם.

6. השקעה בקרנות נאמנות נדל"ן זרות. 

השקעה בקרנות נאמנות נדל"ן זרות, כאן הכוונה להשקעת כספים בנדל"ן במדינות שונות. היתרון הגדול בהשקעה בקרנות אלו, שניתן לפצות על הפסדים אפשריים בשוק אחד עם רווחים בשוק אחר. הרווחיות בהשוואה לקרנות נאמנות מקומיות אינה גבוהה במיוחד, אך סכום ההשקעה הראשוני יכול להיות מופחת לעומת קרן נאמנות מקומית. לכן השקעות נדל"ן מסוג קרנות אלו במיוחד בתקופה הזו נהיה פופולארי ונפוץ.

מאמר זה נכתב עבור קבוצת משה חדיף

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן