פרויקט וילאז' כרמל בגלי כרמל טירת הכרמל

גדילת פרויקטים בנדלן ברחבי הארץ

שוק הנדלן בישראל נמצא בעשור האחרון בעלייה מתמדת – מחירי הדיור נותרים גבוהים, הביקוש לדירות בקרב האוכלוסייה רק ממשיך לעלות וניתן כיום לראות, בכל רחבי הארץ, עוד ועוד פרויקטים חדשים אשר נבנים.

קצב גידול האוכלוסייה: שטחה הגיאוגרפי של מדינת ישראל הוא קטן מאוד ומוגבל, כיוון שאין עוד שטחים פנויים אליהם ניתן להתרחב. עם זאת, על שטח מצומצם זה, מתגוררים כ-9 מיליון אנשים, כאשר מספר זה צפוי להכפיל את עצמו עד לשנת 2048. זאת, בשל קצב הילודה הגבוה, עידוד העלייה לארץ ומדיניות ההגירה והגידול בתוחלת החיים בארץ. כמות האוכלוסייה שרק הולכת וגדלה ושטח קרקעות מוגבל, מובילים לכך שתמיד יהיה ביקוש לדיור וימשיכו להיבנות פרויקטים חדשים בנדלן, הן למגורים והן מסחרי.

הסיבות העיקריות

כלכלה צומחת: משנות ה-2000 כלכלת ישראל מציגה קצב צמיחה גבוה ביחס למדינות המערביות, העומד על כ-3 עד 4 אחוזים וצפוי להמשיך ולעלות גם בשנים הקרובות. הכלכלה בישראל, המתבססת בין היתר על תחום ההייטק המשגשג, תתחזק עוד בשל תמלוגי הגז ותשפר את מקומה בדירוג רשימת הכלכלות הכי חזקות בעולם.

שוק נדלן מרכזי ויציב: שוק הנדלן בארץ משמש מוקד כלכלי וחברתי, בו מעורבים מגוון גורמים, ביניהם הממשלה, האזרחים, הגופים הפיננסיים, חברת דירות למכירה חברות ביטוח, מוסדות הציבור, חברות גדולות, משקיעים זרים, יזמים ועוד. הממשלה פועלת כל העת על מנת להגדיל את היקף הקרקעות לבנייה ומעודדת בניית פרויקטים חדשים בשביל לענות על הביקוש הגדל לדירות. שוק הנדלן המקומי עשיר ומורכב ממגוון אפשרויות השקעה, לרבות בנייה חדשה, יזמות, נדלן מניב, עסקאות אקזיט וכן הלאה.

יעד אטרקטיבי למשקיעים: לאור עליית מחירי הדיור ושפע האופציות להשקעה, הפך שוק הנדלן בישראל פופולרי ומשתלם כלכלית עבור משקיעים מקומיים וזרים. כמו כן, תהליך ההשקעה בתחום הנדלן בארץ הוא בטוח ופשוט ויכול להניב אחוזי תשואה גבוהים לטווח ארוך. בניגוד למדינות רבות בעולם, דוגמת יוון, ארה"ב וספרד, בישראל לא התרחשו ירידות חדות בשוק הדירות, מה שמחזק את היציבות, מעניק תחושת ביטחון ומעודד השקעות.

ענף בנייה יציב ומוביל: לענף הבנייה חלק משמעותי בכלכלת המדינה, זהו ענף חזק, בו מבוצעים כל הזמן אינספור פרויקטים חדשים בתחומי נדלן למגורים, נדלן מסחרי, תעשייה, תשתיות, משרדים, מלונאות ועוד. כחלק מתנופת הבנייה, ניתן לראות כיום בכל רחבי הארץ פרויקטים חדשים בולטים, בשלבי התכנון או הביצוע, כך שהיקף הבנייה הולך ומתגבר כל העת.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן