Houses for sale in the north

בתים למכירה בצפון

צפון הארץ הוא אחד המקומות היפים והמתויירים במדינתנו הקטנה. מהגולן, הגליל ועד אזור נהריה הכול שופע ירוק, פריחה, נופים מרהיבים ואפילו חופי ים. אזור זה משופע בהיסטוריה, ובאתרי טיולים וטבע ליהנות מהם עם כל המשפחה. חשוב שכל אחד יעשה חושבים ויבדוק עם עצמו מה באמת חשוב לו בסביבת המגורים שלו. המרכז והעומס שלו לא מתאים לכולם. יש כאלו שמחפשים את השקט, טבע עוצר נשימה ותחושת קהילתיות. זה מה שממלא אותם. אז אם אתם כאלה  למה לא לעזוב את המרכז הצפוף והסואן ולמצוא דירות למכירה בנהריה למשל, או דירות למכירה בטירת כרמל.

Houses for sale in the north

דירות למכירה בנהריה

נהריה בשנים האחרונות התפתחה כל כך שאנו עדים למגוון רחב של דירות למכירה בעיר. נהריה היא העיר הצפונית ביותר במישור החוף, יש בה אתרים היסטוריים רבים וחופי ים מרהיבים ביופיים. שלווה ומזג אוויר מצוין. יש בעיר עצמה ובסביבתה לא מעט מקומות שנהדר לטייל בהם ולבלות את סופי השבוע עם המשפחה. הגן הבוטני, ראש הנקרה, חוף אכזיב והטיילת בעיר עצמה. בשמורת חוף אכזיב למשל תוכלו ליהנות ממפרצי ים כחולים ונקרות סלע, רכסי כורכר וצמחים נדירים. שרידי עיר מקראית ואזורי הטלה של צבי ים. ישנן בריכות ים שהן שילוב מדהים של טבע ומעשה ידי אדם. יש כפר דייגים עתיק ושטחי פיקניק וקמפינג רחבי ידיים. ראש הנקרה, היא שמורת טבע מיוחדת במינה ותוצר של תהליך גיאולוגי המתמשך מאות ואלפי שנים. ניתן ליהנות מנסיעה ברכבל, או הליכה על גשר ההנגשה ומטיול מרהיב בתוך הנקרות עצמן.  אם כך, לא צריך לנסוע רחוק כדי להרגיש כמו באי יווני. כל מה שצריך הוא להחליט לעבור לנהריה. בעיר ישנם כ 100 מוסדות חינוך והיא מדורגת 6 מתוך 10 במדד החברתי כלכלי. יש בעיר זוגות צעירים רבים שעברו להתגורר בה וישנה הגירה וגידול אוכלוסייה בקצב של 2.1% לשנה (על פי נתוני הלמ"ס). ישנם פרוייקטים רבים שנבנים ודירות למכירה בנהריה בעלי מפרט טכני גבוהה, על הים, בקרבת גני שעשועים וגני ילדים. המקום המושלם להעביר את המשפחה שלכם אליו.

נהריה רחוקה ? אפשר להדרים לטירת כרמל.

גם באזור זה נבנים פרויקטים חדשים רבים של בתים למכירה בצפון וניתן למצוא דירות למכירה בטירת כרמל. טירת כרמל היא עיר הממוקמת במורדות המערביים של הר כרמל וגם היא בעלת רצועת חוף מרהיבה. היא קטנה יותר מנהריה ויש בה תחושה של קהילה וקירוב לבבות. בעיירה פועל מתנ"ס המפעיל חוגי העשרה וחוגי ספורט מגוונים לילדים ולנוער. בשנת 2013 הוטמן קו מתח גבוה בפאתי העיר מה שיפשר את הרחבתה ואת הבניה של פרויקטים חדשים. בפרויקט כרמל וילאג' ישנה מכירה של בתים צמודי קרקע בעלי מפרט טכני גבוהה ורמת גימור מעולה. העיירה נמצאת בסמיכות לעיר חיפה ועם בנייתו והתרחבותו של כביש שש, המרחק למרכז אורך רק כשעה.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן