צילום קווי ביוב

אלה ארבעת אנשי המקצוע שאתם צריכים בקניית דירה

הנה הגיע הרגע שבו הצלחתם לגייס את ההון הדרוש לרכישת דירה משלכם. מי שיקנה בית או דירה בישראל, יעש זאת בעיקר עבור מגורים, אך ישנן מקרים בהם הנכס נרכש עבור השקעה. בכול מקרה, על מנת שהמבנה יהיה ראוי למגורים כמו גם כדי שתוכלו לקבל את המפתחות בזמן: ישנם מספר אנשים מקצוע שכדאי שיהיו לצידכם בכול התהליך. אז את מי אתם חייבים בעת הרכישה? הנה רשימה של 4 אנשי מקצוע חברות ויזמים:

עורך דין נדל"ן

כאשר חותמים על חוזה לרכישת דירה, יש איש מקצוע אחד שאתם חייבים שיהיה לצידכם על מנת שיוכל לעבור על החוזה, יבדוק את פרטי המכירה והתנאים, ויוודא עבורכם כי אין שעבודים או עיקולים על הדירה או על הנכס. אם אתם רוכשים נכס מכול סוג, חשוב לבחור איש מקצוע שעוסק במגוון תחומים בתחום הנדל"ן כמו עו"ד פינוי בינוי וכזה שעוסק בהתחדשות עירונית עד רכישת קרקעות, קניית נכסים מסוגים שונים, הצטרפות לקבוצות רכישה וכדומה. בחירת עורך דין נדל"ן טוב – תעזור לכם לבצע את הרכישה על הצד הבטוח ביותר.

יזם בנייה אמין

בזמן שאתם בוחרים את פרויקט המגורים שתרצו לרכוש באמצעותו דירה – בין אם בהתחדשות עירונית או בפרויקט אחר – כדאי לבחור יזם בנייה מעולה שמחזיק קבוצת בנייה העוסקת במגוון פרוייקטים. בחרו חברה שמאגדת בתוכה מגוון יוזמות והשקעות נדל"ן, החל מתכנון וביצוע עד להשתתפות בהתחדשות עירונית, בניית מבני מגורים בכול הארץ וגיבוש קבוצות רכישה. בחרו יזם וחברת בנייה טובה שקיבלתם אודותיה המלצות וודאו כי הפרויקטים שלה מתאימים לצרכים שלכם.

שמאי מקרקעין

איש מקצוע נוסף שכדאי שילווה אתכם ברכישת דירה הוא שמאי מקרקעין. אדם זה נחשב איש מקצוע מיומן שיוכל להגיע אל הנכס לפני שאתם רוכשים אותו, ולבצע את כל הבדיקות שירכיבו דוח מקצועי אודות ערך הנכס. שמאי מקצועי ידע להעריך את שווי הנכס, את איכות השכונה באזור המגורים, את הפוטנציאל הטמון בו, כמו גם את הליקויים שעלולים להוריד את ערכו.

חברות פינוי בינוי

אם אתם מחפשים דירות במחיר אטרקטיבי, כדאי לבחור באנשי מקצוע שעוסקים בתחום ההתחדשות העירונית. מי שעוסק בתחום הם יזמים וקבוצות נדל"ן גדולות שעוסקות בפרויקטים כמו פינוי בינוי, התחדשות עירונית, שימור מבנים ועוד.

באמצעות בחירת פרויקט מגורים בהתחדשות עירונית, ניתן להוזיל משמעותית את מחירי הדירות אשר נמצאות בדרך כלל בבניין חדשים שהוקמו במקום מבנים ישנים, באזור הפריפריה. באמצעות תיווך נכון בינכם לבין הפרויקט, כמו גם סיוע של אנשי המקצוע אותם הזכרנו קודם – ניתן למצוא לא מעט אופציות לדיור כמו גם לחתום על חוזה נכון ובטוח מול היזם, הקבלן או חברת הבנייה.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן