צביעת דירה

איך לשדרג את הדירה ולמכור במהירות

החלטתם שאתם רוצים למכור את הדירה שלכם? להתקדם הלאה ולקנות נכס הרבה יותר גדול? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים איך באמת אפשר לעשות את זה בצורה כמה שיותר מהירה. האמת היא, שאם תעשו שיפוץ קטן שכולל את צביעת הדירה מחדש, אתם לא תאמינו עד כמה זה ישפיע על היכולת שלכם למכור את הנכס. לפעמים צבע חדש לבית יכול לעשות את ההבדל ולכן כל מה שאתם צריכים זה לבחור צבעי מנוסה. מעבר לכך שכדאי יהיה לבדוק מי מציע לכם שירותי צביעת בתים במבצע, כדאי יהיה לבדוק גם מה הניסיון של איש המקצוע שאליו אתם פונים, האם הוא מוכר והאם יש לו מוניטין של מומחה בתחום. חשוב להבין: לא כדאי להתפשר על המקצועיות של האדם שאליו אתם מתקשרים כי בסופו של דבר, במבחן המציאות, אנחנו רואים את ההבדל בין צביעה מקצועית ובין עבודה חובבנית.

האם כדאי למכור את הדירה עם הרהיטים?

מעבר לכך שכדאי יהיה לצבוע מחדש את הבית בעזרת איש מקצוע רציני, אתם צריכים גם לקחת החלטה עקרונית לגבי הריהוט. יש כמה אפשרויות בנושא הזה, כי אפשר לרוקן לחלוטין את הדירה ולמכור אותה ריקה מכל חפץ, אך ניתן גם לנסות למכור אותה עם הרהיטים הישנים שלכם. בנוסף, אתם גם יכולים להחליט שאתם משקיעים ברכישת ריהוט חדש וכך למכור אותה כבר מאובזרת, מה שיסייע כמובן בהעלאת המחיר. כך או כך, בהחלט יש טעם לתת את הדעת גם על נושא הריהוט כי זה עוד אלמנט שישפיע בצורה משמעותית ביותר על השאלה כמה מהר באמת תצליחו למכור את הדירה הישנה שלכם.

האם כדאי לעשות שיפוצים קטנים בדירה?

עוד שאלה שבוודאי מטרידה אתכם היא האם כדאי לעשות שיפוצים קטנים בדירה לפני שרוצים למכור אותה. כמובן שאין על כך תשובה אחת נכונה, כי זה תלוי בכמה גורמים. לדוגמא: איזה סוג של שיפוצים הייתם רוצים לעשות? כמה אתם מוכנים להשקיע? וכמה דחוף לכם למכור את הדירה כמה שיותר מהר? אם יש לכם קצת זמן וקצת כסף שתוכלו להשקיע בעניין, אין ספק ששיפוצים, גם אם הם מינוריים, יכולים לא פעם לעשות את ההבדל. לכן אנחנו מציעים לכם לקחת בחשבון את האפשרות הזאת ולראות האם גם במקרה שלכם כדאי להשקיע במשהו כזה. בסופו של דבר, כאשר תצליחו למכור את הדירה במחיר שרציתם, אתם תראו שכל ההשקעה הזאת תשתלם.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן