לדירת יוקרה

איך להפוך דירה לדירת יוקרה?

היום חלומם של רבים היא לחיות בדירת יוקרה שמרגישה כמו מלון בוטיק. הפרויקטים העכשוויים מיישרים קו עם שאיפותיהם של בעלי הנכסים ומציעים במקרים רבים דירות יוקרה בעלות מפרט טכני מרשים המציג סטנדרט גבוה של ריצוף, דלתות וחיפויים.
כך למשל, אפשר לרכוש כבר דירה עם דלתות פנים יוקרתיות, חלונות אלומיניום איכותיים, מטבח מעוצב, ברזי פרח מעוצבים בציפוי כרום ניקל באיכות גבוהה במיוחד וכמובן לשדרג את הנכס עוד לפני הכניסה או השכרתו על מנת למקסם את חוויית המגורים ולהפוך אותה ליוקרתית להפליא.
לפניכם מספר טיפים לעיצוב פנים שעושה הבדל בין אם תשכרו את שירותיו של מעצב פנים שיוכל לתכנן, לאפיין וללוות אתכם בתהליך ובין אם החלטתם לעשות את זה בעצמכם.

שדרוג עם רהיטי יוקרה

אין ספק שלבחירת הרהיטים יש השפעה וכוח משמעותי ביצירת האווירה המבוקשת והשבחת הנכס. רהיטי יוקרה מסוגננים שמגיעים מאיטליה או מעוצבים בהשראת הריהוט האיטלקי הידוע בטיבו בעולם כולו כמו ספת עור מרשימה או ספת בד מעוצבת עם שזלונג מרווח או ריינקלרים להתאמת מנח הראש או הרגליים בדרך המועדפת – חומרי גלם בעלי הישרדות גבוהה ומראה יוקרתי המושך את העין. אפשר להוסיף גם פריטי נגרות בהתאמה אישית לפי תנאי וגודל החלל כמו מזנון מפואר, שולחן קפה דקורטיבי ופינת אוכל אקסקלוסיבית וגדולה. חשבו על מראה החומרים כמו למשל, יצירת אפקט ניגודי מעניין בין פלטת זכוכית לרגלי עץ בגילופים עתירי תבליטים או שימוש מעניין במתכות בגמישות ייחודית. הוספת מוצרי טקסטיל כחלק מ"הלבשת הבית" יכולה אף היא להוות רעיון עיצובי יצירתי שמעשיר את החלל כמו שטיח קטיפה, ווילונות שמייצרים אווירה קלאסית ומשרים שלווה, כריות מסוגננות וכל אלמנט נוסף.

אמנות שעושה הבדל בחלל

תליית תמונות והצבת פריטי אמנות אף הם משדרגים את החלל ולוקחים אותו צעד אחד קדימה מהפיכתו לחלל סטנדרטי לחלל יוקרתי שמדמה תחושה של מוזיאון כאשר חשוב לדעת היכן לשלב את הפריטים ובמינון הנכון כמו למשל, מאחורי הויטרינות של המזנון או על קירות כוח דומיננטיים שרואים מיד כאשר נכנסים לדירה. אם אתם חובבי קולנוע, תוכלו להצטייד בסלון במערכת קולנוע ביתית משוכללות ומסך גדול וכיום אפשר ברהיטי נגרות בהתאמה אישית להסתיר את המסך מאחורי ארונית ולשמור כך על מראה מינימליסטי ואחיד כשאינכם צופים בטלוויזיה או לכוון את הטלוויזיה על גבי מוט כך שתפנה למרפסת ולסלון במידת האפשר.

תאורה, ספא ביתי וחומרי גלם מועדפים

המטבח הוא לב הדירה והמקום לשדרג בלי הפסקה כמו למשל, באי גדול ומפנק שמתאים לבישול ולאירוח, מקרר יינות או מקרר גדול במיוחד. אפשר להצטייד בכלי חשמל במראה יוקרתי במיוחד וכן להוסיף גופי תאורה שיאירו את החלל באור מיטבי וגם בעצמם יהיו גופי תאורה בעלי עושר ויזואלי מרשים.
אם הדירה מאפשרת זאת תוכלו לתכנן מעין "מיני ספא" בחדר הרחצה ולהשתמש בראש טוש גדול ומרשים וכן לבנות מעין סאונה קטנה או לנצל את המרפסת לטובת ג'קוזי מפנק מול הנוף. לצדו הוסיפו רהיטי גן יוקרתיים מחומרים העמידים בתנאי מזג האוויר עם ריפוד נעים כאשר אפשר להצטייד גם במטבח חוץ לטובת בישול תחת כיפת השמיים וכן בהוספת בר משקאות לישיבה מיוחדת. ניתן להוסיף חומרי גלם וציפויים של חומרים יוקרתיים כמו פליז וזהב על מנת להקנות לבית מראה מרשים ובכל מקרה, לפני שהתחלתם בתהליך העיצוב והשדרוג חשבו על הסגנון המועדף לפיו תרצו לעצב את דירת היוקרה שלכם – סגנון מודרני מהוקצע תעשייתי או סגנון כפרי חמים המתכתב עם אירופה הקלאסית ועל פי הקו הסגנוני הנבחר לעצב ולרהט את הדירה. 

מאמר זה נכתב עבור "קבוצת משה חדיף" – בוניה יצירה של איכות חיים

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן