רשימת ציוד לבית

עוברים לבית חדש? רשימת ציוד מפורטת במיוחד בשבילכם!

בשעה טובה אתם משנים כתובת ועוברים לבית חדש – בית חלומותיכם. דירה שמתאימה לכם כמו כפפה ליד : מטבח מרשים, סלון מפנק, חדרי שינה נהדרים ואתם מוזמנים לעצב אותה בסגנון המועדף עליכם.
אחרי שהדברים הבסיסיים כבר שם מהמטבח דרך האריחים ועד התריסים, הגיע הזמן לייצר צ'ק ליסט של כל מה שעליכם לרכוש או לארוז כדי להתחיל חיים חדשים בבית החדש שלכם.

לפניכם מספר רעיונות והמלצות לציוד חובה לסביבת המגורים החדשה:

הרהיטים שעושים הבדל

אחת ההנאות הגדולות היא לעצב את הבית וגם להוסיף לו פריטים עם הזמן, כל פעם לקשט אותו באלמנט מרענן או להתאבזר ברהיט שמשדרג את המרחב. אבל יש כמובן את כל הפריטים שקשה בלעדיהם: ספה נוחה שתשרת אתכם בנאמנות וגם לאורחים שיבואו בין אם מדובר בספה מאסיבית או קומפקטית בהתאם לצרכים ולגודל המרחב ואם תרצו ספה פינתית, כזאת שמגיעה עם שזלונג או ספה עם כורסאות שמשלימות ביחד אתה מערכת ישיבה מושלמת. מיטות לחדרי השינה – קונסטרוקציה ומזרן נוח, פינת אוכל לישיבה אלא אם כן החלטתם להסב את האי לפינה שכזאת, שולחן קפה לסלון, ארונות בגדים ופריטי אחסון לספרים, צעצועים ומשחקים, שידת נעליים. לאחר שאתם מכירים כל פינה בבית ומדדתם את החלל, תוכלו לחשוב כיצד לנצל נישות או גומחות לשילוב של כוורת, פינת קריאה או הסבה, ארון קיר וכל פריט שיכול להתמזג בהרמוניה במרחב וגם לשרת אתכם לאורך זמן בין אם מדובר בעבודת נגרות מקדימה או ברכישה של פריט שתואם למידות ולצורך.  

מוצרי החשמל החיוניים והאקסטרות לשדרוגים

יש כמובן את נושא מוצרי החשמל גדולים כקטנים שגם הם נבחרים לפי הצרכים שלכם: תנור אפייה, מקרר כשכיום יש דגמים מתקדמים ומשוכללים במיוחד, קומקום, מיני בר, טוסטר, מיקרוגל, מחשבים, טלוויזיה. חשוב מאוד לבדוק מראש את עניין השקעים, החיווט והחיבורים, לשקול קיומה של מערכת בית חכם או חשמל חכם לשליטה נוחה יותר במכשירים גם מרחוק באמצעות אפליקציה בסלולר ולתכנן מראש תרחישי שימוש אפשריים ושליטה בהתאמה אישית.
אל תשכחו את נושא התאורה החשוב מאוד לסביבת החיים: גופי תאורה שתרצו לתלות בין אם גופי תאורה תלויים דומיננטיים בחללים המרכזיים או גופי תאורה שקועים וסמויים בדומה לדירות למכירה בטירת הכרמל, תאורה תכליתית בדמות מנורות שולחן מתכווננות וכמובן החליטו היכן למקם את הגופים וכיצד לחבר נכון למערכת החשמל.  

המטבח לא שלם בלעדיהם

אם במטבח עסקינן אין ספק שהוא היום הלב הפועם של הבית בין אם אתם בשלנים חובבים או מארחים מושבעים בוודאי תרצו לאבזר אותו היטב בציוד למטבח וכלי מטבח דוגמת סירים, כלי הגשה, מחבתות, סכו"ם וכל מה שדרוש לאפייה, בישול ואירוח. אפשר לתכנן מראש את המטבח כך שיתאים לתכולה המשוערת או לארגן את המטבח בהתאם לשימוש – לאחסן בצורה נגישה ולשמור בהישג יד את הכלים בהם אתם משתמשים ביום יום ועמוק יותר או במקום ייעודי כלים לאירועים מיוחדים כמו סעודות חג. 

הלבשת הבית במספר צעדים פשוטים

חשבו גם על נושא של הלבשת הבית והכינו מראש כל פריט חשוב כמו מצעים לפי גודל המיטות, וילונות ושטיחים, כריות, שמיכות, מגבות למטבח ולאמבטיה וכמובן חשבו על אמצעי האחסון לכל הפריטים הללו בין אם בארון, שידה ייעודית, מגירות המיטה.

הפריטים הקטנים שאסור לשכוח

ויש כמובן את כל מה שדרוש ליומיום כמו מוצרי ניקיון שתרצו להחזיר בהישג יד וכן כלי רחצה ותכשירי טיפוח. תוכלו לעבור חדר חדר ולכתוב עבורו את הציוד הרלבנטי כמו למשל: אמבטיה – וילון רחצה, מברשות שיניים, סבון גוף, מטבח – מעמד לתבלינים, תבניות אפייה וכדומה, חדר שינה – כריות, מצעים וכך הלאה. 

שיהיה מעבר נעים ומוצלח! 

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן