עורך דין

איך לפרסם דירה להשכרה

מי שמעוניין להשכיר את דירתו, מעדיף למצוא שוכרים תוך פרק זמן קצר, שוכרים איכותיים ואמינים שישמרו על הנכס במהלך הזמן שהם יגורו בו ושיעמדו בתשלומי שכר הדירה ובתשלומים הנלווים.

פרסום דירה להשכרה

הדרך הקלה והנוחה ביותר היא לפרסם את פרטי הנכס באחד מאתרי האינטרנט העוסקים בהשכרת דירות תחת הקטגוריה, דירות להשכרה בקריות.

בפרטים יציין בעל הנכס את הנתונים החשובים כמו לדוגמה:

  • גודלה של הדירה במטרים מרובעים וכמה חדרים היא מכילה.
  • באיזו סביבת מגורים היא ממוקמת.
  • מה היתרונות של השכונה, כמו הימצאותו של פארק גדול בסמוך לנכס, בתי ספר, מרכז מסחרי
  • באיזו קומה ממוקמת הדירה.
  • אם קיים ממ"ד בדירה.
  • אם קיימת מרפסת בדירה.
  • אם הדירה מרוהטת או ריקה לחלוטין.
  • אם קיימים בדירה מזגנים תוך פירוט באילו מיקומים.
  • אם קיימת מעלית.
  • אם קיים דוד שמש על הגג.
  • מוסיפים מספר טלפון להתקשרות.

פגישות עם לקוחות פוטנציאליים

בעקבות המודעה יקבל בדרך כלל בעל הנכס שיחות רבות משוכרים פוטנציאליים שמחפשים דירות להשכרה בקריות. כל אחד מהם ישאל הרבה מאד שאלות, מי שיחליט שהוא מעונין להגיע, תתואם פגישה.

מדובר בימים לא פשוטים כיוון שכמות השיחות הטלפוניות עלולה להיות גבוהה מאד ולאורך כל שעות היום. עם כמה מהם בעל הנכס מתאם פגישות, מגיע לנכס, מסביר ונותן את כל המידע.

אם יש שוכרים שמעוניינים בדירה, עוברים על החוזה, מסכמים את נושא הביטחונות ומקדמים את התהליך. אם המשא ומתן לא מבשיל לסגירת העסקה, בעל הנכס מציע שוב את הנכס להשכרה באתרי האינטרנט עד שמגיע שוכר שמתאים לו הנכס ומתאימות לו הדרישות של בעל הנכס וכך הם יוצאים לדרך חדשה ומשותפת.

חיפוש דירה להשכרה דרך מתווך דירות

אופציה נוספת היא להעביר את הנכס למשרד תיווך שיטפל בכל המעטפת. החל בפרסום הנכס באתרי האינטרנט, שילוט מעל הדירה ובכל דרך אפשרית נוספת. המידע על הדירה מועבר למאגרי המידע של המשרד ולכן ברגע שהם מקבלים את הנכס המוצע, הם יכולים לשוחח עם שוכרים פוטנציאליים שכבר פנו אליהם, כיוון שהם מעוניינים לשכור נכס במיקום ספציפי ולכן הם ממתינים עד שיהיה נכס להשכרה התואם את הצורך שלהם.

מבין השוכרים הפוטנציאלים, יש כאלה שהנושא כבר לא רלוונטי עבורם ואחרים שיתאמו פגישה כדי לראות את הנכס. אם הדירה ריקה, המתווך הוא זה שמגיע לדירה עם הלקוח ומראה לו אותה כדי שיתרשם ממנה ויקבל החלטה.

בנוסף לכך, לקוחות מתקשרים בעקבות המודעות שפורסמו, כיוון שהם מחפשים דירות להשכרה בקריות, הם שומעים את הפרטים ומגיעים לדירה.

כאשר אפשר לסגור עסקה, המתווך מסייע בכל התהליך, עושה כל שניתן כדי לגשר על הפערים וברוב המקרים העסקה נסגרת לשביעות רצונם של שני הצדדים והם חותמים על חוזה השכירות.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן