פרויקטים מאוכלסים

במהלך שנות הפעילות השלימה קבוצת משה חדיף את בנייתן של מאות אלפי מטרים מסחריים ועשרות אלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ. בין הערים בהן בנתה הקבוצה: יוקנעם עילית, עכו, צפת, מגדל העמק, עפולה, חצור הגלילית, כרמיאל, נהריה, קרית ים, קרית אתא, תל אביב-יפו, טבריה, בית שמש, מעלות-תרשיחא, נתניה ועוד.

גונן 18 - תל אביב

קבוצת 'משה חדיף' הקימה פרויקט תמ"א 38 מפואר וייחודי ברחוב גונן 18 בתל אביב-יפו.

הבנייה מתאפיינת בהרחבת הפרויקט ב-6 יחידות דיור חדשות, המשלימות את המבנה ל-13 יח"ד סה"כ.

המבנה כולו עבר חיזוק בפני רעידות אדמה והוספת מרפסות לרווחת הדיירים, אשר נהנים מחניה בשפע, אזור חדשני ומתפתח במיקום מרכזי בת"א, הגובל מצד אחד נוף פסטורלי מצד שני נוף אורבני של ת"א.

במבנה קיימות דירות בנות 3 ו- 4.5 חדרים וכן דירות פנטהאוז | קיים מפרט עשיר

נופי אורנים - מעלות

לגור בגבעה ירוקה החולשת על נוף גלילי מרהיב. 108 דירות ב-9 מבני בוטיק בתמהיל דירות מגוון בשכונה החדשה בין מעלות לכפר ורדים. הפרויקט נבנה בלב שכונת גבעת אורנים החדשה וכולל דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, דופלקסים גג ופנטהאוזים מפוארים. כל הדירות נהנות ממרפסת שמש הפונה לכיוון נוף גלילי פתוח, מחסן דירתי וחניה פרטית. למרבית הדירות תוספת של גינה פרטית. המבנים מתאפיינים בסטנדרט בנייה גבוה וכוללים בין היתר לובי כניסה מעוצב ומרווח.

יפו - YOUNG

קבוצת 'משה חדיף גאה להציג את פרויקט Young יפו – פרויקט המגורים החדש הממוקם בשכונת צהלון, הידוע כאחד האזורים המתפתחים והמתחדשים ביותר ביפו.

בשנים האחרונות זוכה יפו להתעניינות רבה בקרב משקיעים ורוכשי דירות. בנוסף, תנועה תיירותית ופעילות מסחרית ענפה ניכרות ברחבי יפו. זרם מבקרים פוקד את מתחם שוק הפשפשים, נמל יפו, חנויות העתיקות והמעצבים, הגלריות, המסעדות ובתי הקפה הססגוניים.

יפו המתחדשת מעניקה לתושביה ומבקריה חוויה עירונית אותנטית "של פעם" וניתן לראות בה יותר ויותר משפחות צעירות, אמנים ואנשי רוח שהתאהבו בה והצטרפו לצעירים ולסטודנטים שפקדו את העיר זה מכבר.

VIDA – יוקנעם

פרויקט מגורים הממוקם בשכונת "שער הגיא" החדשה בעיר יקנעם, הכולל בניה של בנייני בוטיק בני 4 ו- 5 קומות, גבוה מעל כולם, בגבעה ירוקה המשקיפה על נוף גלילי מדהים. והוא מצטרף לאלפי חי"ד שבנתה החברה ביקנעם – לרווחת התושבים. כל הדירות כוללות מרפסת שמש עם מעקה איכותי או משטח מרוצף ביציאה מהסלון בדירות הגן וכן מחסן וחניה פרטית. סטנדרט הבניה הגבוה של קבוצת משה חדיף מבטיחים לכם איכות חיים ללא פשרות.

NOVO – עכו

פרויקט המגורים היוקרתי נובו בעכו מבית חדיף הוא מעטפת מגורים חדשנית המתוכננת לפרטי פרטים: 6 בניינים בני 7 קומות ובהם 132 יחידות דיור (עם חניה לכל דירה). כבר ממעבר מהיר בלובי המפואר ובגובה הכפול ניתן להבחין כי מדובר בפרויקט ברמה אחרת. הדיירים נהנים ממפרט חדשני, סטנדרטים גבוהים ויצירתיות המהפנטת של מיטב האדריכלים בישראל. בין אם בחרו בדירת 3, 4 או 5 חדרים, בדירת גן מרווחת או בפנטהאוז מפואר בן 5 חדרים מרווחים ומרפסת נוף ענקית. בחרנו להקים את נובו בעכו בסביבה המתחדשת ביותר בעיר, בסמוך לכל מוסדות החינוך המתקדמים של שכונת רמח”ל, כך שהתושבים נהנים ממערכת ביטחון מקיפה וחסרת פשרות שטיפחה עיריית עכו. בשעות הפנאי משחקים הילדים בפארק הממוקם למרגלות הפרויקט וממלא את השכונה בצלילים של ילדות.

פנינת טל – קרית אתא

לב השקט והירוק, אל מול מרחב פתוח של נוף ציורי, במיקום היפה ביותר במרומי גבעת טל בקרית אתא, נבנה פרויקט המגורים היוקרתי: פנינת טל, פנינה אמיתית של יוקרה ואיכות חיים. דיירי פנינת טל נהנים משלווה וטבע של כפר ומסביבת מגורים ירוקה ומטופחת, כל זאת במרחק שתי דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר, מרכזי קניות גדולים, מוסדות חינוך ומערכת תחבורה ציבורית. פרויקט פנינת טל כלל 19 יחידות דיור צמודות קרקע מפוארות ודירות יוקרה. 12 קוטג'ים דו משפחתיים מרווחים ויוקרתיים בני 6 חדרים עם גינה פרטית גדולה ושתי חנויות פרטיות. בניין דירות יוקרתי ומפואר הכולל: קוטג, 5 חדרים, דירת גן 5 חדרים, 3 דירות 5 חדרים עם מרפסות, דופלקס 5 חדרים עם מרפסת, פנטהאוז 5 חדרים עם מרפסת גדולה. לרוב הדירות בבניין שתי חניות פרטיות.

UNIQUE – יקנעם

הפרויקט, פרי יוזמה של משרד הבינוי והשיכון ומנהל מקרקעי ישראל, משלב מגוון דירות יוקרה, דירות גן, דופלקסים, דירות גג וקוטג’ים, הנהנים ממפרט משופר ויוקרתי והנאה מכל יתרונותיה של שכונת מגורים יוקרתית וירוקה. פרוייקט יוניק הציע לדיירים יתרונות מובילים: המיקום הטוב ביותר, גבוה מעל כולם על קו הרכס של הגבעה הירוקה, מול נוף הרים מדהים. במיקום במרחק הליכה למרכז הקניות החדש BIG, לבית הספר ולגני הילדים. 5 דקות מהמחלף הצפוני של כביש 6 העובר בסמוך ליוקנעם. איכות החיים גבוהה ביותר בבניינים מעוצבים עם חיפוי אבן השומרים על חזות המבנה לאורך שנים השירות המקצועי ביותר של קבוצת משה חדיף – החברה היזמית והמבצעת. איכלוס מהיר ועמידה קפדנית בלוחות זמנים. חברה קבלנית ויזמית המובילה ביוקנעם והידועה באיכות ובמקצועיות.

UNIQUE 2 – יקנעם

ההצלחה עלתה שוב והפעם לגבעת אלונים. יוניק 2 ביקנעם הינו פרויקט יוקרה מצליח מבית קבוצת חדיף ביקנעם. הייתה זו הזדמנות נדירה לזכאים, לצעירים ולמשפרי דיור ועוד הרבה הרבה יותר. יוניק 2 נבנה כמתחם מגורים ייחודי, הרמוני, מתוכנן ומעוצב עד הפרט האחרון המציע מגוון רחב של יחידות דיור מעוצבות ומרווחות במיקום מעולה, גבוה מול נוף המוחרקה. יוניק 2 איגד בתוכו מספר יתרונות מובילים של איכות חיים: מיקום מובחר בגבעת אלונים הירוקה והותיקה, נקודה גבוהה של איכות חיים מול הנוף. נוף לעבר המוחרקה ואויר מרחבים פתוח ממערב. נגישות מיידית לבית הספר, לגני הילדים ולמרכזי הקניות. 5 דקות ממחלף תות הצפוני של כביש 6 העובר בסמוך ליוקנעם. סביבה איכותית ומפותחת. מיקום מעולה ונוחות מרבית.

Green Palace – עכו

פרויקט Green Palace עכו מהווה את הפנינה של שכונת הפיקוסים בעכו. בפרויקט נבנו 56 וילות חלומיות צמודות קרקע בנות 5 ו-6 חדרים עם גינות פרטיות וחניות כפולות לכל וילה. תשומת לב יתרה ניתנה לפיתוח חזות ירוקה ומטופחת בשכונת הוילות והושקעו משאבים רבים בפיתוח הסביבתי ובאדריכלות הנוף בשכונה.

פינת אבן גבירול – קרית אתא

פינת אבן גבירול בקרית אתא – איכות חיים חדשה בעיר. חברת משה חדיף הקימה בקרית אתא פרויקט בוטיק מיוחד הנחשב לשיא הפאר והחדשנות. בלב העיר קרית אתא ובמיקום הנהנה מקרבה גבוהה לכל מוסדות החינוך, הקהילה, הקניות והפנאי המתקדמים של העיר ובנגישות נוחה ומהירה לכניסה וליציאה מהעיר, מוקם פרויקט המגורים היוקרתי "פינת אבן גבירול" אשר תוכנן על פי סטנדרטים גבוהים ביותר ועוצב בסגנון חדשני ומלא השראה. הפרויקט מוקם כמתחם סגור עם שער כניסה, כיאה לפרויקט בוטיק והוא כולל מגוון קוטג'ים 6 חדרים עם גינה צמודה, דירות 4 ו-5 חדרים עם מרפסות נוף, פנטהאוזים 4 ו-5 חדרים עם מרפסות ענקיות לנוף. חדיף בונים יצירה של איכות חיים.

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן