לרכוש דירה בהתחדשות עירונית

האם משתלם לרכוש דירה בהתחדשות עירונית?

בימים בהם לא קל לרכוש דירה בישראל, רבים מחפשים אחר אופציות דיור אחרות, החל מכאלה שנוגעות לפרויקטים למגורים שנועדו עבור זוגות צעירים, וכלה בהשתתפות בתכנית 'מחיר למשתכן' עד לקניית דירה בהתחדשות עירונית, ואף רכישת דירה בחו"ל לשם מגורים או השקעה.

מי שירצה לרכוש דירה ואין לו את הסכום הכולל לרכישת הנכס, ייקח בדרך כלל משכנתא מהבנק המסחרי אותו יבחר אשר יקנה לרוכש את המסלולים האטרקטיביים ביותר. כדי לבחור נכון את המימון ואת מסלול המשכנתא לרכישת דירה: מומלץ להיעזר בשירותים של חברה לייעוץ משכנתאות שתספק לכם ייעוץ מקצועי וחף מאינטרסים זאת בהתאמה לצרכים שלכם.

מלבד המימון ובחירת מסלולי משכנתא לרכישת דירה, בוחרים רבים מהזוגות הצעירים:  דירה בפרויקטים של התחדשות עירונית. כיום ישנן חברות יזמיות שעוסקות בתחום תוכניות המתאר הארציות כמו תמ"א 38, פינוי בינוי, התחדשות עירונית, פרוייקטים של שימור ועוד.

אבל מה היתרונות ברכישת דירה בהתחדשות עירונית?

לפני שנמנה את היתרונות (וגם את החסרונות), חשוב לדעת כי רכישת דירה מפרויקטים כמו תמ"א 38, התחדשות עירונית, פינוי בינוי וכדומה: יעניקו לכם את היכולת להנות מדירה חדשה ומבניין חדיש, כמו גם מתנאי מחייה טובים יותר בשכונות שמיועדות לפיתוח. פרוייקטים כאלה תפקידם לתת מענה לדיירים שגרים בפריפריה בשכונות מוחלשות ולהעניק להם ערך ממשי לדירה וחיים איכותיים יותר. בכך גם מגיעה אוכלוסייה צעירה ואיכותית לאזור, אשר קונה מהיזם או מחברת הבנייה דירה חדשה במחיר משתלם.

אז מה היתרונות הנוספים? הנה כמה מהם:

בחירת יזם ממנו תרכשו את הדירה

בזמן שאתם בוחרים דירה במחיר למשתכן, אתם יכולים לבחור יזם ממנו תרכשו את הדירה, זאת על פי חוות דעת והמלצות. כיום ישנן קבוצות יזמות שפועלות בתחום תוכניות מתאר ארציות ומתמקדות בתמ"א 38. את הפרויקטים והיזמים, ניתן להכיר דרך אתרים של הקבוצות כמו גם באמצעות המלצות המוצגות באתר האינטרנט של החברה. בכך ישנה שליטה על הרכישה ועל איכות הבנייה.

מחיר דירות נמוך יותר

בזמן שמחירי דירות יד שנייה ודירות בפרויקטים במרכז הארץ, מרקיעים שחקים! – דירות מהתחדשות עירונית מקנות דירות חדשות ויפות בבניין נעים למראה ובמחיר נוח. בכך רבים יכולים לרכוש דירה להשקעה או למגורים, עם משכנתא שאינה גבוהה מאד.

מגורים באזור מתפתח

מכיוון שפינוי בינוי מתקיים ברחובות ישנים יחסית או כאלה שדורשים טיפוח, האזור כולו יתאים – מבחינת מחירים לצרכן – לזוגות צעירים ויאפשר התחדשות קהילתית ויצירת קשרים חדשים, כמו גם יוזמות קהילתיות מבורכות.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן