עורך דין קניית דירה

האם כדאי לרכוש דירה אחרי פרויקט התחדשות עירונית?

נכס לאחר שיפוץ הוא עסקה אופטימלית למתכננים לרכוש דירה יד שניה

העסקה היקרה והמורכבת ביותר, שתבצעו בחייכם – היא ככל הנראה קניית נכס למגורים. בכדי לרכוש דירה יש צורך בלא מעט כסף, אך זה לא מספיק עבור מי שמעוניין לקנות בית שיהווה עבורו נכס נהדר שישמש לשנים של מגורים בנחת, במינימום של תיקונים ותחזוקה. אלו המבקשים לקנות דירה לצרכי השקעה, כמו גם מי שמתכנן לגור בדירה בעצמו, מעוניינים לוודא כי בנוסף למצב טכני מצוין של הבניין – גם המיקום שלו משביע רצון ועונה על הצרכים של בעלי הבית או מי שיגורו בפועל בתוכו. סיוע מקצועי בבחירת מקום המגורים הבא שלכם ובחירת הנכס שבו תשקיעו את מיטב כספכם, יוביל לבחירות נבונות ומושכלות ולניהול חכם של החיים הפיננסיים שלכם.

היתרונות של קניית נכס יד שניה

עבור חלק לא מבוטל מרוכשי הדירות הפוטנציאליים בישראל, קניית נכס חדש מקבלן היא שאיפה שכמעט בלתי ניתן להגשים אותה. המחירים הגבוהים של הנדל"ן בישראל, כמו גם אי היציבות של השוק, לא מאפשרים לנתח גדול מן המשקיעים לבצע את הרכישות שלהם בתוך גבולות המדינה. זוהי הסיבה, כנראה, שחלק מהם בוחרים להשקיע את כספם בנדל"ן בחו"ל ובכך מפסידים עסקאות נפלאות ומשתלמות ביותר, בתוך ישראל עצמה. לרכישת דירה מיד שניה בארץ ישנם יתרונות לא מבוטלים, ביניהם היכולת לבדוק לעומק את מצב הדירה, את המיקום שלה ביחס למבנים אחרים – פרטיים וציבוריים – הקיימים באזור, כמו גם בהערכת השווי והתשואה של הנכס. סיוע של עורך דין קניית דירה המנוסה ומתמחה בליווי עסקאות נדל"ן מסוג זה, יקדם את תהליך קניית הדירה שלכם באופן שבו האינטרסים שלכם, כמשקיעים ובעלי הבית, יבואו לידי ביטוי בצורה המיטבית.

מהי התחדשות עירונית ומדוע כדאי לרכוש דירה בפרויקט כזה?

פרויקט התחדשות עירונית, שהם פינוי בינוי או תמ"א 38, מטרתם לחזק מבנים וותיקים קיימים או לחדש שכונות שלמות, אשר הבניינים שבאזור שלהן זקוקים לשיקום. במסגרת פרויקטים אלו, עוברים הבניינים חידוש יסודי, תיקון ושדרוג משמעותי – הן בהיבט הוויזואלי והן בהיבט של שלד הבניין וחוזקו. יתרה מכך – פינוי ובינוי הינו פרויקט של הריסת מבנים קיימים עד ליסוד ובניית בתים חדשים במקומם, בבנייה חדשה ומודרנית ובתכנון חכם כמו של קבוצת משה חדיף. רכישת דירות בפרויקטים כאלו, מבטיחה קבלת מפתח לנכס משופר, שעבר שיפוץ מאסיבי או נבנה מחדש תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים בתכנון ובבנייה.

בחירת מיקום הבית – על מה יש לשים דגש?

בהנחה והחלטתם לרכוש דירה מיד שנייה, בבניין לאחר תמ"א 38 או בשכונה של פינוי ובינוי או פרויקט התחדשות עירונית, חשוב שתבינו כי לבחירת מיקום הדירה ישנה חשיבות גבוהה לאיכות החיים בתוכה. נוכחות של מסגרות לימודיות, מקומות בילוי ותרבות, נגישות לכבישים מהירים – כל אלו צריכים להיכנס למערכת קבלת ההחלטות שלכם, בכדי שבסופו של דבר תהיו מרוצים מהדירה החדשה שבבעלותכם.

שתפו אם אהבתם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
קריאה נוספת

מאמרים קשורים

תמ"א 38

3 ההשקעות המשתלמות ביותר

3 ההשקעות המשתלמות ביותר הן: נדל"ן, שוק ההון ופיתוח מוצר חדש אם יש ברשותכם סכום לא מבוטל המיועד להשקעה, עומדות לפניכם מספר אפשרויות בנתיבי השקעה

מעצב פנים

6 טיפים לעיצוב פנים לבית

רוב הלקוחות שרוכשים בתים או דירות חדשות וגם אלו שרוכשים בתים יד שנייה, דואגים גם לנושא נראות הבית, כדי להתאים זאת לצרכיהם המשפחתיים. רבים מהם

פניות דיירים

בקבוצת משה חדיף – הדיירים הם הלב האמיתי של כל פרויקט.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל פנייה שיש לכם בנוגע
לאכלוס הדירה שרכשתם.

אנו מחויבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואדיב בכל שלב ושלב ברכישת הדירה, החל מההתנהלות מול הבנקים, דרך הקשר השוטף עם הקבלן, הטיפול במשכנתאות ומסירת הדירה לידיכם וכלה בתיקון הליקויים השונים, אם ימצאו, במסגרת שנת הבדק, כל זאת עם חיוך ובאדיבות.
דילוג לתוכן